נהג הסעות ילדים וסייעת בגן מואשמים בגרימת מוות ברשלנות של ילדה

נהג הסעות ילדים וסייעת בגן מואשמים בגרימת מוות ברשלנות של ילדה

פרקליטות המדינה הגישה כתב תביעה בגין גרימת מוות ברשלנות, כנגד נהג הסעות ילדים וסייעת גננת אשר שכחו ילדה ברכב

שיתוף
כתב אישום בגין הריגה ברשלנות
כתב אישום בגין הריגה ברשלנות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה אתמול (יום א') לבית משפט השלום בנתניה, כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות נגד נהג הסעות וסייעת בגן ילדים בעיר.

הנאשמים בתיק הם נהג רכב ההסעות, והסייעת לגננת שנסעה עמו בסבב איסוף הילדים לגן. על פי כתב האישום, קיימו הנאשמים סבבי הסעות לגן הילדים ובשעה 7:45 או בסמוך לכך, אספו ילדה כבת שלוש וחצי מביתה והושיבו אותה בכיסא הבטיחות. לאחר הגעת הרכב לגן, החלו הנאשמים בהורדת הילדים מהרכב (למעט ילדה אחת שנשארה במושב הבטיחות), כשהם מלווים אותם לדלת הגן.

מכתב האישום עולה כי הנאשמים כלל לא הבחינו כי לא הורידו את הילדה וכי היא לא הייתה בין הילדים שנכנסו לגן. עוד עולה כי לאחר שליוו את הילדים לפתח הגן, נעל הנהג את דלתות הרכב ונכנס לגן הילדים, שם שהה כ-20 דקות. לאחר מכן שב הנהג לרכבו ונסע לביתו, נסיעה הנמשכת כ-10 דקות, כשהוא איננו מבחין בילדה הישובה ברכב.

בהגיעו לביתו חנה הנהג במקום החשוף לשמש, כשבמהלך היום הגיעה הטמפרטורה לכ-30 מעלות צלזיוס, והטמפרטורה בתוך הרכב הסגור עלתה עד לרמה אפשרית של 90 מעלות צלזיוס.

במקביל, הסייעת בגן החלה בעבודתה מבלי להבחין שאת הילדה שאספה בבוקר, היא אינה רואה במשך כל הבוקר.

בשעה 14:45, לאחר כ-7 שעות ממועד האיסוף, חזר הנהג לרכב במטרה לאסוף את הילדים מהגן ולפזר אותם בביתם כשהוא מבחין בגופתה של הילדה, אשר נפטרה כתוצאה ממכת חום.

לצד כתב האישום מוגשת בקשה מבית המשפט לאסור על הנהג עד תום ההליכים המשפטיים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה