משקיע אמריקני מתעניין ברכישת "5 נגרים"

משקיע אמריקני מתעניין ברכישת "5 נגרים"

במידה ותצלח המכירה, 40 עובדי רשת הנגריות לא יפוטרו למרות שסניפי הרשת סגורים מזה כשבועיים

שיתוף

מאז שדיווחנו כאן לפני עשרה ימים על סגירת סניפיה של רשת הרהיטים 5 נגרים כחלק מבקשה להקפאת הליכים שהגישה, נודע כי ככל הנראה מצאה הרשת משקיע.

מנכ"ל החברה, יורם ענבי המחזיק ב-50% ממניות הרשת, אמר לעיתון דה מרקר כי 5 נגרים מנהלת מגעים מתקדמים עם משקיע אמריקאי שאת שמו סירב לחשוף. הלה, אמר ענבי, מתעניין ברכישת הרשת.

במקרה שתתבצע המכירה, ירכוש המשקיע את כל החברה וימשיך להעסיק את העובדים. הדברים אמורים גם באשר ללקוחות שהזמינו סחורה וטרם קיבלו אותה, ויתכן שיושג הסדר כלשהו גם עבורם במידה והעסקה תצא אל הפועל.

לפני כשבועיים אתמול נסגרו שבעת סניפי הרשת, בהם מועסקים 40 עובדים בסך-הכל: בראשון לציון, באר-שבע, ירושלים, נתניה, רמת-גן, עפולה ובחיפה. העובדים התבקשו שלא להגיע לעבודה.

"5 נגרים" מתמחה בריהוט חדרי ילדים. היא הוקמה בשנות ה-50 על-ידי עזיז ענביאן. כאשר הלך לעולמו עברה הרשת לניהול חמשת בניו, ומכאן שמה של הרשת. כיום מחזיקים בבעלות עינב (שהוא אחד מהחמישה, 50%) ובני משפחה אחרים (50%).

 

מכירת החיסול נדחתה

ובתוך כך פורסם בסוף השבוע כי הנהלת רשת הריהוט האוסטרית קיקה דחתה את מכירת החיסול של מוצריה שנותרו במלאי, והייתה אמורה להתחיל היום (ב'). הסיבה לכך היא המגעים העסקיים מול רשת הרהיטים לבית ביתילי שיתכן ותרכוש את קיקה ואת שטח הבניין שלה היה והדברים יעלו יפה.

לדברי המפרק הזמני של החברה, עו"ד רון בר ניר, "החלטנו לתת עוד זמן למיצוי המהלכים שאנחנו מנהלים מול בעלי ביתילי. אם עד יום שני בערב לא תיסגר עסקה, נלך למכירת חיסול ביום שלישי או ביום רביעי".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה