מחלקת HR של הילטון זכתה בפרס סגן ראש ממשלת אנגליה

מחלקת HR של הילטון זכתה בפרס סגן ראש ממשלת אנגליה

הפרס ניתן במסגרת תחרות בין חברות גדולות במשק האנגלי, שהתבקשו לייצר יותר מקומות עבודה ליותר קבוצות אתניות בקהילה

שיתוף
סדנת פיתוח מנהלים

רשת הילטון העולמית זכתה אמש (שבת) בפרס סגן ראש הממשלת אנגליה, על היותה אחת החברות הבכירות במשק האנגלי שפתחה את שעריה לרווחה לאנשים צעירים, מכל העדות ומכל הגוונים בשנת 2011.

כידוע מצב המשק באנגליה אינו מזהיר ובשנה האחרונה פעל סגן ראש הממשלה, ניק קלג, במספר דרכים בכדי לפתור את הבעיה. אחת הדרכים הייתה תחרות בין חברות גדולות במשק בכדי לראות מי מהן תייצר יותר מקומות עבודה ליותר קבוצות אתניות בקהילה, כשהמטרה המוצהרת היא הסתכלות על יכולות העבודה של המועמד ולא מהיכן הוא הגיע.  

הצלחת התוכנית נשענה על ארבעה כללים:

  1. פרסום מודעות דרושים בכל הרשתות החברתיות.
  2. תשלום של שכר המינימום לילדים בני 18 ומעלה שיעבדו בחברה, תוך מתן מקום לינה לאלו שמגיעים מרחוק ואינם יכולים להרשות לעצמם לשכור דירה.
  3. גיוס הוגן של עובדים ללא הבדלי דת, גזע, מין ורקע. על מנהלי משאבי האנוש היה להורות לממונים על הגיוס, לקבל מועמדים על סמך מבחן הקבלה או ראיון העבודה וכי חל איסור להסתמך על מקום מגוריהם של המועמדים, בית הספר בו למדו או נסיבות חייהם.
  4. מתן תרומה לקהילה – על החברות שהשתתפו במרוץ לפרס, הייתה חובה לתמוך בביתי ספר ליד העסק על ידי הסעת העובדים לבתי הספר פעם בשבוע והענקת שיעורים לילדים על חלומות וקריירה.

סגן מנהל משאבי אנוש אירופה של הילטון, בן במגוגם, אמר עם היוודע על כך שהחברה זכתה בפרס: "רשת הילטון הינה רשת בינלאומית ולכן אנו מחויבים שמקום העבודה שלנו ידגיש זאת. אנו עושים זאת במספר דרכים, החל ממתן תרומות לבתי הספר במדינות שהן אנו פועלים, דרך מתן הדרכה ועבודה לאנשים צעירים שרוצים לעבוד, תוך הבטחה שמערך גיוס העובדים שלנו הוא הוגן".

קלג עצמו שיבח את מערך משאבי האנוש של החברה: "מה שהם עשו בשנה האחרונה זה צעד חשוב בדרך ליצירת חברה, שבה מה שאתה יודע חשוב יותר ממי שאתה מכיר. אני רוצה להודות לחברת הילטון על כך שהם נתנו לי תקווה".

במהלך השנה האחרונה רשת הילטון באנגליה העניקה כ-100 מקומות עבודה לעובדים כחלק מהתוכנית ו-15 מהעובדים שהתקבלו לעבודה, הפכו לעובדים קבועים במלונות שבהם הם נקלטו. בנוסף, הילטון העולמית פתחה בשנה שעברה אקדמיית שפים מקצועית, ששישים מבוגריה כבר הפכו לשפים במלונות החברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה