מודל Upskilling בשנת 2018

מודל Upskilling בשנת 2018

כיצד קידום עובדים מבפנים מקדם את הארגון

שיתוף
מודל Upskilling

מודל Upskilling

שמירה על הקצב עם ההתקדמות הטכנולוגית מהווה אתגר לחברות בכל הצורות והגדלים. בעוד שהטכנולוגיה יוצרת הזדמנויות עסקיות רבות עוצמה היא גם יוצרת פערי מיומנויות, בעיקר בתעשיות הטכנולוגיה, הבריאות והתעשייה, שבהן הביקוש לעובדים מיומנים גבוה במיוחד.

כיצד יכולים המעסיקים להילחם בפער מיומנויות זה תוך שמירה על כוח העבודה הנוכחי שלהם? באמצעות Upskilling או "קידום ופיתוח עובדים מבפנים". יכולת החברה להכשיר ולפתח את עובדיה על מנת להרחיב את כישוריהם, יוצרת יתרון תחרותי משמעותי בעולם מבוסס טכנולוגיה. במקום לרוץ אחרי כישרונות בכל המדינה, ניתן ליצור את הכישרונות בתוך הארגון.

הטבות לעובדים משכילים

כולם מכירים את העלויות הגבוהות של תחלופת עובדים. מחקרים מראים כי עלות של עובד אחד שעוזב ארגון יכולה להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים.

Upskilling, או reskilling מצריכים השקעה כספית קטנה יותר מאשר גיוס והכשרת עובד חדש, כאשר אתם מחדשים את העובדים שלכם אתם יוצרים צוות מאומן ומיומן היטב ומגדילים באופן משמעותי את היעילות של הצוות שלך. בנוסף להגדלת רווחי הארגון, ה- Upskilling מגביר את אמון העובדים שזוכים להכשרה ופיתוח ע"י החברה, את מידת שביעות הרצון שלהם, את אמונם בחברה ובמנהיגיה ואת מעורבות ותפוקתם.

Upskilling משפר משמעותית את שימור העובדים. אף אחד לא רוצה לעבוד בחברה שלא משקיעה מספיק בפיתוח הקריירה של העובדים. Upskilling מבטיח שמיומנויות העובדים לא יהיו מיושנות אלא רלוונטיות לשוק, ומראה לעובדים שלכם כי אכפת לכם הקריירה שלהם ומעתידם.

Upskilling משפר את המורל. עובדים שמקבלים הזדמנויות הכשרה ופיתוח מאושרים יותר ומקבלים השקפה בהירה יותר לגבי עתידם בחברה. Reskilling כוח העבודה שלכם עוזר לעובדים לראות את הנתיב לקידום הקריירה שלפניהם, ומרגש אותם לקראת הדבר הבא. הם זוכים לידיעה שהם פועלים לקראת משהו שמספק להם מטרה.

Upskilling מגביר את שביעות רצון הלקוחות. עובדים מאושרים מובילים ללקוחות מאושרים. כאשר העובדים מאושרים יותר בעבודה ומאמינים במה שהם עושים, הם עושים עבודה טובה יותר. בנוסף, upskilling שומר את כוח העבודה שלך מעודכן לגבי מגמות בתעשייה, ומאפשר להם להציע את הרעיונות הטובים ביותר ואת התובנות הנכונות ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. לקוחות מוכנים לשלם יותר כדי לעבוד עם צוות בעל ידע נרחב ועדכני, ובכך גם החברה שלכם מרוויחה יותר.

Upskilling מושך כישרונות נוספים. כאשר החברה מצליחה ומותג המעסיק איכותי, כישרונות חדשים פונים לחברה ומנסים להתקבל לבין שורותיה. כאשר העובדים מרגישים תחושה של מטרה בחברה שלהם והלקוחות מרוצים מעבודתם, הם הופכים להיות חסידי מותגים חזקים יותר. פירוש הדבר שהם יטו יותר להמליץ על הארגון לרשת החברים והעמיתים שלהם וכן ברשתות החברתיות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה