לעבוד ולהיות מאושר

לעבוד ולהיות מאושר

סקר חדש חושף את 20 העבודות השמחות ביותר באמריקה. מנהלי משאבי אנוש בעשירייה הפותחת

שיתוף
משאבי אנוש
משאבי אנוש

בתור ילדים חשבנו שהעבודות כמו מוכר גלידה, נהג משאית או כבאי, יספקו אותנו. אבל כל אלו לא נמנים ברשימת 20 העבודות שבאמת מספקות אותנו כאנשים מבוגרים, כך עולה מתוך סקר חדש.

על פי סקר און ליין שנערך באתר הדרושים Careerbliss.com, בו השתתפו 100,400 עובדים במשך 12 חודשים (בין פברואר 2011 לפברואר 2012), התקבלה רשימת 20 המקצועות ההופכים את העוסקים בהם לאנשים המאושרים ביותר באמריקה.

העבודה השמחה ביותר באמריקה The Happiest Job היא בדיקת תוכנה. בקבוצה מאושרת זו נכללים בודקי תוכנה, אשר מבצעים ניסוים ובדיקות מקיפות לתוכנה לפני שהם משחררים את הגרסה לידי לקוח הקצה. הם הנקראים גם אנשי QA והם משתכרים כ-8,300 דולר בחודש בממוצע. הנמנים על קבוצה זו מעידים שמערכות היחסים שלהם עם המנהלים ו/או העמיתים שלהם טובות מאוד.

העבודה שהגיע למקום השני ברשימת מקומות העבודה השמחים ביותר באמריקה היא זו של מנהלים בכירים (חברי הנהלה), לאחר מכן, לפי סדר יורד, מנהלי נכס, טלרים (חשבי כספים בבנקים), מנהלי מחסן, אדמיניסטרטורים (עוזרים אישיים), נציגי שירות לקוחות, תקציבאים, מהנדסי מערכות מידע, מנהלים בענף הבנייה, מנהלי משאבי אנוש, טכנאי שטח, מהנדסי תעשייה וניהול, מהנדסי תוכנה, מנהלי מבצעים, מנהלי הלוואות/משכנתאות, חשמלאים, מפעילי מכונות ומנהלי מערכות מידע.

במסגרת הסגרת, העובדים שלקחו בו חלק התבקשו לדרג את מקום העבודה ואת התפקיד שלהם על פי 10 פרמטרים, כשאחד מהם הוא מערכת היחסים שלהם עם הבוס, פרמטר נוסף הוא מערכת היחסים עם העמיתים, הזדמנויות קידום, שכר ותגמול, משאבים העומדים לרשות העובד כדי להצליח, תדמית החברה, תרבות ארגונית, רוטינה יומית, סביבת העבודה ועצמאות. דירוג הפרמטרים שוקלל לכדי ציון סף, אשר ניתן לכל מקצוע שבו עוסקים לפחות 50 מקרב 100,400 משתתפי הסקר.

היידי גולדג', מנהלת בכירה ב- Careerbliss.com "היות שאנחנו מבלים את מרבית שעות הערות שלנו בעבודה, אושר בעבודה הוא מרכיב קריטי, אם לא אחד החשובים ביותר בחיינו. כל אדם המחפש עבודה מחפש אחר האושר המיוחל וזה מסר שחשוב להעביר למעסיקים."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה