האם למנהלי HR יש חלק בפיתוח החדשנות בארגון?

האם למנהלי HR יש חלק בפיתוח החדשנות בארגון?

סמינר מקוון ייעודי למנהלי משאבי אנוש בנושא - סביבת עבודה מעודדת יצירתיות - יתקיים ב-25 באפריל

שיתוף
משאבי אנוש

תומאס אדיסון, אחד המוחות המבריקים ביותר בכל הזמנים, אמר שגאונות היא רק אחוז אחד בודד, 99% האחוזים הנותרים הם הכנה. כמובן שאיש לא הקשיב לו אז.

כאשר ארגונים מבקשים לפרוץ ולהצליח בשוק העבודה התחרותי הם מחפשים אחר האחוז הבודד של יצירתיות פורצת. הארגון מחפש נואשות אחר ההברקה הבאה כשהוא איננו מבחין בין יצירתיות לחדשנות. הללו אינם זהים.

הרעיון הוא רק ההתחלה, קצה חוט, הוא בגדר lead. ה-חדשנות innovation אותה מחפשים נואשות בארגונים המודרניים היא לא אותו רעיון מבריק, קצה חוט או נקודת מוצא אלא תהליך ארוך, מורכב ואפילו מסע שלם משלב ההיגוי ועד להוצאת הרעיון אל הפועל הלכה למעשה. מה שארגון באמת צריך זה את האימפקט הסופי של אותו רעיון, אותה גישה, אותו חידוש – בתנאי שהוא יוצא אל הפועל בצורה הנכונה ובמועד הנכון.

בסמינר המקוון המוקדש כולו לנושא של פיתוח יצירתיות וחדשנות בארגונים – ירצה כריס טרימבל, פרופסור למנהל עסקים באוניברסיטת דרטמאות', כאשר הוא מתמקד בהצגת שיטות פרקטיות לפיתוח סביבת עבודה יצירתית מוטת פיתוח חדשנות ולתפקיד שמנהלי משאבי אנוש ממלאים בניהול, הדרכה, הכוונה וגיוס עובדים בעלי יכולות. 

בין הנושאים המרכיבים את הסמינר המקוון:
– מדוע קיים הקונפליקט הארגוני (התמידי) בין יצירתיות לבין תהליך מורכב וארוך טווח?
– האם ניתן להכיל את ערך החתירה לחדשנות במדיניות ארגונית (נהלי עבודה, רוטינה יומית, הצבת יעדים ועוד)?
– מודע מנהיגים יצירתיים שואפים תמיד 'לשבור קונבנציות', לצאת נגד המערכת, לחולל מהפכות? האם זה תנאי הכרחי לפיתוח יצירתיות?
– האם יש בכוחה של אסטרטגיית HR לקדם מגמות חדשניות בארגון וכיצד?

למידע נוסף ולהרשמה לסמינר המקוון, אשר יתקיים כאמור ב-25 באפריל 2012, ניתן לפנות לאתר הסמינר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה