יריד עובדים חברתי של חברת SAP

יריד עובדים חברתי של חברת SAP

חגיגה ערכית בהייטק: הפנינג חגיגי עם היריד החברתי של SAP ברעננה בשיתוף עמותות קהילתיות

שיתוף
עובדי החברה ביריד. צילום: אורי ניצן

עובדי החברה ביריד. צילום: אורי ניצן

חברת SAP מקיימת יריד חברתי לטובת הקהילה בהשתתפות העובדים. כל ההכנסות מהיריד הן רווח נקי לעמותות והעסקים המשתתפים בו.

SAP בישראל השיקה את "היריד החברתי" המסורתי שלה. במסגרת יריד זה הציעו עמותות ועסקים חברתיים למכירה את מוצריהם, פרי עבודתם של בני נוער, בוגרים בעלי מוגבלות נפשית, קשישים, נשים בסיכון ואנשים עם צרכים מיוחדים, החברים בעמותות שונות מרחבי הארץ.

לקראת היריד, קיבל כל עובד תלושים בסך 150 ₪ לרכישת מוצרים ממגוון העמותות שלקחו בו חלק: &JOY, קלי"ק, החצר, אנוש, רעננה וכפר סבא אוהבות חיות והעסק שלנו. כל ההכנסות מהיריד הן רווח נקי לעמותות ולעסקים המשתתפים בו.

היריד החברתי של SAP, מחברות ההייטק המובילות בארץ ובעולם, משלב בין ה"אני מאמין" של החברה בתרומה לקהילה, ובין הרצון להשקיע ברווחת העובדים.

לדברי נועה שנער-רון, סמנכ"לית תפעול ושיווק, מרכז הפיתוח של SAP בישראל: "הרעיון העומד מאחורי היריד הינו לחשוף את העובדים לעמותות השונות ולאפשר להם לבחור ארגונים וקהילות שחשוב להם לחזק. כולם יוצאים כאן נשכרים: מחד העמותות מגייסות כספים לטובת פעילותן החשובה, ומצד שני העובדים נהנים ממוצרים ייחודיים ומהיכולת להחליט למי הם מעדיפים לתרום". המוצרים שנמכרו ביריד מגוונים ונבחרים תוך הקפדה על מתן מקום ייחודי לכל עמותה. בנוסף, היריד נועד להעניק פלטפורמה מקצועית, איכותית וממותגת לעמותות ועסקים חברתיים, אשר תסייע להם לגייס משאבים ומתנדבים, ותייצר עבורם חשיפה ומודעות בקרב העובדים במרכז בארץ.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה