שיתוף

חברת האלקטרוניקה Kioxia,  (חברת Toshiba Memory לשעבר), הגיעה לארץ לגייס עובדים ישראלים (בוגרי מקצועות ההנדסה) שמעוניינים לעבוד עבורה ביפן.

חברת KLA ממגדל העמק תומכת בלקוחתה Kioxia זו השנה השלישית ברציפות ומחברת אותה לפקולטות הרלוונטיות באקדמיה הישראלית.

מדובר במשלחת של חברת Kioxia היפנית שהגיע לאחרונה לארץ במטרה לאתר חמישה מהנדסים – בוגרי תואר ראשון במקצועות ההנדסה, ולהזמינם לבוא לעבוד עבורה ביפן.

חברת KLA ישראל מלווה את הלקוחה שלה זו השנה השלישית במסעה בישראל, ממוסד אקדמי אחד לשני.

המטרה: לגייס את המהנדסים הישראלים הטובים ביותר

המטרה שעומדת לנגד עיני החברות היא לגייס את המהנדסים הטובים ביותר. השנה בקרו נציגי חברת Kioxia היפנית בטכניון, באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטת בר אילן.

בגיוסים קודמים שהחברה גייסה בארץ, נסעו לעבוד במרכז הפיתוח של החברה ביפן בוגר בהנדסה מאוניברסיטת בר אילן ובוגר הנדסה מהטכניון. בקרוב עומדת להצטרף אליהם ביפן מהנדסת – בוגרת נוספת של הטכניון.

חוויה יוצאת דופן המאפשרת, בין השאר, חשיפה לתרבות ייחודית

כל השלושה מדווחים כי העבודה ב-Kioxia היא חוויה יוצאת דופן, המאפשרת להם חשיפה לתרבות ייחודית, בד בבד עם זינוק משמעותי בקריירה.

אורי תדמור, נשיא KLA ישראל אמר, כי KLA ישראל עובדת באופן צמוד עם חברת Kioxia כבר יותר מ- 20 שנה ומספקת לה מכונות לבדיקת שבבים.

לפני כשלוש שנים, באחד מביקוריו בארץ של מנכ"ל Kioxia, הוא התייעץ עם תדמור לגבי האפשרות להזמין עובדים ישראלים לעבוד במרכז הפיתוח שלהם ביפן.

לשלב סגנון חשיבה ישראלי עם סגנון חשיבה יפני

המחשבה מאחורי היוזמה היתה (ועודנה) לשלב בין סגנון חשיבה ישראלי לסגנון חשיבה יפני. הרעיון הוא, שהשילוב הזה יסייע לחברה להמשיך ולצמוח ולהציע לשוק פתרונות חדשניים ופורצי דרך.

לדברי תדמור: "חשבתי שזה רעיון מצוין שיכול להצליח, והנה זו השנה השלישית בה אנו מלווים את נציגי החברה במסעם בארץ, בחיפוש אחר המהנדסים המתאימים".

חברת Kioxia, לשעבר Toshiba Memory Corporation, המציאה בסוף שנות ה-80 את טכנולוגית ה-NAND Flash Memory.

מאז היא לא מפסיקה לחדש בתחום של כרטיסי זיכרון, לרבות טכנולוגית Memory Flash 3D ו-BiCS Flash .

חברת KLA מספקת ל- Kioxia את מכונות המטרולוגיה החדישות שלה, לבדיקת איכות ותקינות השבבים שהיא מייצרת.

סטודנטים הנמצאים לקראת סיום לימודיהם ובוגרים בפקולטות להנדסת חשמל, הנדסת חומרים ופיזיקה, המעוניינים להגיש מועמדות לעבודה בחברת Kioxia ביפן, מוזמנים ליצור קשר עם חברת KLA, באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת:  Ella.kogan@kla.com.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה