חברת השילוח שילחה את העובדים לסופה"ש בברלין

חברת השילוח שילחה את העובדים לסופה"ש בברלין

הסנדלרים לא הולכים יחפים. חברת השילוח אוריין מוציאה בימים אלה 5 מחזורים של עובדים ובני זוג לסוף שבוע חווייתי בברלין

שיתוף
ימי חופש

ימי חופש

חברת השילוח אוריין הצליחה לשלח בהצלחה שני מחזורים ראשונים (מתוך החמישה) שכך אחד כולל 150 עובדים ובני זוג – לסוף שבוע חווייתי בברלין.

חודשי יולי אוגוסט הם חודשים בעיתיים בארגונים רבים בהם העובדים מבקשים לנצל את יתרת ימי החופש שצברו כדי לצאת לחופשה שנתית עם בני משפחותיהם. בחברת השירותים הלוגיסטיים אוריין, המעסיקה כיום 520 עובדים, לא הייתה הקיץ התנגבות יחידים כי אם התגנבות קבוצות עובדים בבת אחת. סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת השירותים הלוגיסטיים אוריין לא נאלצה להתמודד עם ריבוי בקשות פרטניות של עובדים לצאת לחופשות מאחר והיא הרימה פרויקט לוגיסטי פנים ארגוני שכולל הטסת 5 סבבים של 150 עובדים ובני זוגם לחו"ל במהלך חודשי יולי-אוגוסט.

ליאת רוטשטיין, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת אוריין, ניצחה על הפרויקט של הטסת עובדי החברה בליווי בני זוג לסוף שבוע ארוך, לפי מיטב המסורת, והפעם לברלין. מדובר על 5 סבבים של 150 איש בכל פעם. בנוסף, כדי להעניק את החוויה הזו גם לעובדים דתיים, ארגנה החברה משלחת עובדים אחת באמצע השבוע. הטיול מטעם החברה לברלין כלל טיולים באתרים נבחרים, השתלמות מקצועית ומגוון בילויים.

טיולים מאורגנים של עובדי החברה ובני הזוג שלהם הפך למסורת שנתית באוריין, כפי שמנסר על ידי החברה לאתר התחבורה port2port ומהנהלת החברה נמסר ש"הנסיעה תרמה לגיבוש העובדים, האווירה המשפחתית וחיזוק הזהות האוריינית".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה