חברת החשמל: 9,000 שקל שכר התחלתי למכונאים ומסגרים

חברת החשמל: 9,000 שקל שכר התחלתי למכונאים ומסגרים

בחברה ובמשרד התמ"ת פותחים יחדיו 2 קורסים במסגרות ומכונאות, בשל מחסור במקצועות הנדרשים האלה

שיתוף

במקום להתלונן על מחירי החשמל המאמירים, אפשר גם להצטרף ל"מחנה" היצרני.

בחברת החשמל ומשרד התמ"ת מזמינים את הציבור לקורסים מקצועיים ייעודיים בשני מקצועות נדרשים: מסגרות ומכונאים להרכבת טורבינות.

הרקע לפתיחת הקורסים, כך מתברר, הוא מחסור במקצועות הללו בחברה בפרט ובישראל בכלל. אריה המפל, סגן מנהל האגף למינהל ומנהל משאבי אנוש של האגף לביצוע פרויקטים בחברת החשמל הודה כי "נכון להיום, יש מחסור במקצועות נדרשים כגון מסגרים, מכונאי טורבינות ורתכים במדינת ישראל".

קורס המסגרות ייפתח באפריל ויתקיים בשלוש קבוצות במרכזים להכשרה טכנולוגית של התמ"ת באשקלון, כרמיאל ותמרה. הקורס בתמרה מיועד בעיקר לאוכלוסייה הערבית והדרוזית.

למסיימים אותו מובטחת עבודה בחברה, בשכר התחלתי של 9,000 שקל.

זהו המחזור השני של קורס המסגרות שפתח התמ"ת עבור חברת החשמל. הקורס הראשון נפתח כבר ב-2008, במהלכו סיימו כ-60 בוגרים שעובדים כמסגרים באתרי החברה בישראל.

תוכנית הלימודים של הקורס מותאמת לצרכי החברה, ומשלבת לימודים תיאורטיים ופרקטיקה. מנחים אותה עובדי החברה, כאשר בכל קבוצה יוכשרו על-ידי מדריכי התמ"ת כ-20 חניכים במשך כחצי שנה.

בסיום הקורס יקבלו הבוגרים תעודת מסגר וייקלטו במתקני חברת החשמל, כאמור.

 

מחזור שלישי

הקורס השני, למכונאות, ייפתח במאי הקרוב וייערך במתקן חברת החשמל בקיסריה. מדובר בקורס מכונאים ייעודי להרכבת טורבינות ובתהליך הקליטה אליו תינתן עדיפות לבעלי תעודת הנדסאי או טכנאי מכונות.

גם כאן, תוכנית הלימודים היא תיאורטית ומעשית, במסגרתה יצוותו התלמידים לעובדים ותיקים באתרי הקמה של תחנות כוח, במשך שלושה חודשים. את הקורס ידריכו עובדי חברת החשמל ממחלקת הטורבינות של האגף לביצוע פרויקטים, בתמיכה של מחלקת ההדרכה של חברת החשמל והיחידה לתכנון משאבי אנוש.
זהו המחזור השלישי של הקורס, שעה שקודמיו נפתחו ב-2004 וב-2008. בוגרי שני המחזורים, מדווחים בחברה, עדיין עובדים בה כיום.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

5 תגובות

  1. יש לפנות ישירות לחברת חשמל, מחלקת הגיוס. פרטים ניתן למצוא באתר חברת החשמל.

  2. שלום ..אני פריד כנעאן …
    תאריך לידה 18.07.1975.נשוי+2
    מכפר ירכא .ת"ד 1015 ..מס נייד 0505656270
    ת"ז 029796380.מ.א 5128969..תעודת .מנהל עבודה בתעשיה
    אני במקצוע .רתך /מסגר ..וותק בנסיון מעל 20 שנה ..בנוסף..למקצוע שלי ..אני נהג מוביל +מנופאי+אתת+מפעיל עגורן.
    רציני ..ואיש עבודה ומעונין לעבוד בחברת החשמל ..תודה לטיפולכם
    ..

  3. היי פריד. שים לב שהמודעה שכתבת לה היא מ-2012. בכל מקרה, יש לפנות לחברות עצמן. יש באתר כאן מודעות של חברת חשמל עם לינק לדף הדרושים שלהם. אם אתה לא מוצא אז פשוט תכנס לאתר של חברת חשמל ותחפש את המדור "דרושים" ותרשום את הגדרת התפקיד. אנחנו לא מעבירים בקשות עבודה. רק מפרסמים את המודעות שלהם. בהצלחה!

השאר תגובה