התכונות החשובות של עובדי הסטארט-אפ

התכונות החשובות של עובדי הסטארט-אפ

אין זה סוד כי ההבדל בין הצלחה לכישלון הסטארט-אפ שלך טמון במידה ניכרת בצוות העובדים שגייסת

שיתוף
להתחבב על עמיתיך

להתחבב על עמיתיך

מעבר לצוות שיידע לבצע תהליכי חשיבה מעולים ביחד, ישנה חשיבות רבה גם לאיכויות הפחות מוחצנות של אנשי הצוות, שיוכלו להבטיח קבוצה מגובשת וחזקה שתוביל את החברה קדימה.

הדבר הראשון שהכרחי אצל חברי הצוות הוא אמון הדדי. אמון ואמונה אחד בשני ובחברה עצמה, מאפשרים שיח כן ופתוח בוויתור על משחקי האגו הנלווים. כולנו יודעים עד כמה משחקי אגו מזיקים לקשר בין אנשים, ועשויים לפגוע בעבודתם המשותפת.

חלק חשוב נוסף של חברי הצוות היא יכולת המנהיגות שלהם. כל אחד מהם צריך להיות מנהיג בפני עצמו ולהוביל תחומים מסוימים, וכל כולם להנהיג יחד את החברה קדימה ולחשוב בצורה מנהיגותית לצורך כך.

ברגע שצוות הליבה שלך הורכב, הגיע השלב הבא שהוא יצירת הסינרגיה בין המיומנויות האישיות שכל אחד מהם מביא איתו ושימוש נכון בהם על מנת לקדם את החברה.

בניגוד למה שקורה בחברות גדולות, חברי הצוות בסטארט-אפ הם לא רק עובדים כי אם בוני המפתח של המוצר והמותג שלך. מיומנות, ידע וכישורים מיוחדים, צריכים להיות מורגשים היטב אצל חברי הצוות.

סטארט-אפים חכמים מחפשים אינטליגנציה, יצירתיות, אנרגיה, ועמדות חיוביות אצל חברי הצוות כמו גם אופטימיות וחדוות עשייה. על חברי הצוות להיות שחקני מפתח נהדרים ולאהוב את המשימה והאתגר שהם לקחו על עצמם.

ערכי הליבה והאישיות של חברי הצוות הם חלק מרכזי בבניית הצוות בסטארט-אפ. לצד האמון נדרשת גם עצמאות מחשבית ויישומית והכלה של האחר. על חברי הצוות ליצור השפעה חיובית לגביי כבעלי הסטארט-אפ עליך לשאול את עצמך – האם אנשי הצוות מאמינים באמת בחזון החברה? האם הם מוכנים להשקיע את כל כולם כדי שהחברה תצליח? ורק אז תוכל להתחיל לעבוד איתם.

להלן תכונות נוספות שתרצה למצוא את צוות הסטארט-אפ שלך:

רצון ללמוד

למרות שאנשי צוות הסטארט-אפ שלך מוכרחים לבוא עם מיומנויות טכניות מתקדמות, עליהם להציג גם רצון ללמוד ולהתפתח עוד כל הזמן. סטארט-אפ משלב למידה בעבודה, והאנשים העובדים בו צריכים להוסיף לעצמם ערך נוסף כל הזמן באמצעות למידה של טכנולוגיות נוספות וחדשנות רלוונטית.

שיתוף פעולה

כיוו שסטארט-אפים הם לרב קטנים ומכילי צוות עובדים מצומצם, נדרש שיתוף פעולה בין כלל חברי הצוות. בנוסף למשימות המוטלות עליהם, הם ככל הנראה יצטרכו למלא משימות נוספות שלהן אין אחראי ספציפי, בניגוד בחברה גדולה. לכן נדרשת יכולת שיתוף פעולה וגיבוי הדדי בין חברי הצוות.

גיוון

מאותה סיבה של צוות מצומצם, על הצוות להיות מגוון ולהכיל אנשים עם מיומנויות שונות ורקע שונה שישלימו אלו את אלו. הגיוון הוא מפתח חזק להצלחה בסטארט-אפ.

לקיחת סיכונים

בכל הצלחה יש סיכון ואף סטארט-אפ מצליח לא הגיע לאן שהגיע ללא לקיחת סיכונים. על חברי הצוות להיות אמיצים ולדעת לחשוב בצורה יצירתית וחדשנית כמו גם לקחת סיכונים כשצריך ולהחליט החלטות אינטואיטיביות בנוסף לאלו המחושבות. על חברי הצוות להיות אנשים שלא חוששים לקחת סיכונים ולחשוב מהבטן בעת הצורך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה