5 סימנים לכל שהעובד שלך זקוק נואשות לקידום

5 סימנים לכל שהעובד שלך זקוק נואשות לקידום

העובד הכוכב שלך הוא בגדר "מציל חיים" כאשר היומן שלך מתחיל להתרוקן מפגישות שהוא לוקח על עצמו, הוא זוכר לעשות את הדברים שאתה שכחת ויודע לבצע את המשימות בטרם ביקשת אותן

שיתוף

למרבה הצער, זה רק עניין של זמן עד שהכוכב שלך יתקדם בתפקיד וישאיר אותך לבד עם עומס המשימות ולוח הפגישות המוצף.

בשורה התחתונה, זה לא קל להוביל את העגלה ללא העובד הכוכב שלך. הכוכב שהלך לפגישות במקומך, שלקח על עצמו פרויקטים כשהיית עמוס והיה מספיק אחראי על מנת שלא תצטרך לעקוב אחריו.
עם זאת אל לנו לשכוח שגם לכוכב הזה יש רצונות. המאמצים שלו נובעים מרצונו להתקדם הלאה, לצמוח לתפקידים בכירים וייתכן והוא אף מנסה לקדם את עצמו ואם הוא לא יקבל את הזדמנויות הצמיחה להן הוא ראוי, יהיו לכך השפעות שליליות.

כיצד תדע אם כך, מתי הגיע הזמן לאפשר לעובד שלך להתקדם בתפקיד? להלן 5 סימנים לכך שמצוקתו לקידום גוברת ושאי אפשר יותר לחכות:

העובד מתחיל להתלונן

אם העובד המסור שלך שהיה מבצע את כל משימותיו עד כה, נשאר שעות רבות בעבודה ולא מתלונן אף פעם, לפתע מתחיל לרטון ולהביע אי שביעות רצון כללית, כנראה שהסבלנות שלו פוקעת. כשאתה רואה אותו תזזיתי וחסר סבלנות, ממהר לצאת מוקדם הביתה, מתלונן פעמים רבות, ואם כל אלו באים לאחר שיחה שיזם בנושא אפשרויות הקידום, זה בהחלט מדליק נורה אדומה.
אם אתה לא בטוח אם הסיבה לקוצר הרוח שלו היא נושא הקידום, כדאי שתשאל אותו. חשוב מאוד שתגלה אמפתיה לכוכב שלך ותנסה להבין לעומק מה מטריד אותו.

הוא מוצא פתרונות

אם ההתנהגות שלו הפוכה לגמריי מקוצר רוח ולהפך – הוא עומד בראש המשימו7ת בשעה שכל האחרים מתלוננים ומאבדים את אנרגית העבודה שלהם, הוא ככל הנראה מנסה להוכיח נואשות, עד כמה שהוא מסוגל לעמוד באתגר הבא. כשהוא מוצא פתרונות במקומות שאחרים נכשלו ומנסה ללכת קדימה מבלי להתייאש, כנראה שזה הזמן להתייחס אליו ברצינות ולהציע לו קידום בתפקיד.

הוא מנפנף במשוב שלו

אם העובד שלך מנפנף בצורה מוגזמת במשוב החיובי שלו, מציג לך את ההערכות המקצועיות שלך שוב ושוב ומדגיש בפניך את ההתרשמות החיובית ממנו גם של יתר המנהלים, הוא כנראה מנסה לרמוז לך משהו. רמז: הוא רוצה להתקדם בתפקיד. קח אותו לשיחה ושאל אותו האם הסיבה ש"גליון הציונים" שלו מונח על השולחן שלך נעוצה בכך שהוא מנסה לומר לך משהו, ככל הנראה התשובה תהיה בכיוון השאיפה לקידום.

חשיבה קולקטיבית

עובדים ששואפים להתקדם בחברה, הופכים פעמים רבות את צורת החשיבה שלך מ"אני ל"אנחנו". הם רוצים להראות שהם חושבים קולקטיבית, יחד עם ההנהלה, ובמקום לדבר בגוף יחדי הם עוברים לרבים לפתע. "אנחנו חושבים שהפרויקט הזה יוביל את החברה קדימה", "אנחנו סבורים שהלקוח יתרום רבות למצבה הפיננסי של החברה" – אלו הם בבחינת ראיית מחשבה מנהלתית והעובד שמתחיל לדבר כך, רוצה שתשים לכך לב.

הוא מתחכך בהנהלה

כשאתה מבחין בכך שהעובד שלך מכרכר סביב ההנהלה הבכירה בצורה אינטנסיבית, כשהוא יושב ליד המנהלים בארוחות הצהריים, או לוכד אותם לשיחה בפינת הקפה, ככל הנראה הוא מנסה להגיד משהו. עוד שמרגיש צורך עז להתקדם, ינסה להתקרב לצלחת הבכירה ככל האפשר. אם הוא יוזם וקובע אף פגישות עם מנהלים בכירים זה בהחלט סימן מהותי. כשאתה מבחין בניסיונותיו ליצור קשר עם הבכירים, נראה שהגיע הזמן לשיחה על אפשרויות הקידום שלו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה