הילטון שולחת 70 מנהלים בכירים לסדנת פיתוח קבוצתית

הילטון שולחת 70 מנהלים בכירים לסדנת פיתוח קבוצתית

רשת המלונות שולחת 70 מנהלים לאנגליה לסדנת פיתוח מנהלים קבוצתית שתתקיים על קונספט ייחודי - משחקי האולימפיאדה

שיתוף
סדנת פיתוח מנהלים

עבודת צוות ותקשורת בינאישית הם בגדר נכס צאן ברזל עבור מנהלים בכלל ובפרט עבור מנהלים בענף המלונאות, בו הכישורים הבינאישיים מרכיבים 99% מהתפקיד. כשחברת הייטק רוצה להתקדם לשלב הבא, היא משקיעה בחומרה או בפיתוח תוכנה אולם כאשר רשת מלונות רוצה לצמוח – היא משקיעה בהון האנושי.

על כן, חברת התיאטרון הבריטית Chickenshed, מי שבנתה לעצמה שם בינלאומי של חברת פיתוח והכשרה בארגונים, נתבקשה על ידי הנהלת רשת המלונות הילטון לערוך סדנה אינטראקטיבית ל-70 מנהלים בכירים ברשת. מטרת הסדנה הינה להכשיר את המנהלים בעת שהייתם באנגליה, לעבודת צוות, לפתח את הכישורים הבינאישיים שלהם ואת דפוסי החשיבה הקולקטיביים. על כן, הקונספט שנבחר להוביל את הסדנה הוא – האולימפיאדה – שצפויה להיפתח הקיץ בבירה האנגלית.

חברת Chickenshed מספקת פלטפורמות ייחודיות לפיתוח והכשרה עבור ארגונים בכירים במשק ובין לקוחותיהם ניתן למנות מותגים כגון גולדמן סאקס ואפילו כוחות המשטרה באנגליה.

המוטו של חברת Chickenshed הינו פיתוח יחסי כבוד ושיתוף בקבוצות רב גוניות, כדי להגביר את האפקטיביות של היחידים כקבוצה בארגון.  

פול מורל, מנהל מחלקת חינוך והדרכה בחברה אמר כי: "כל ארגוני הוא ייחודי ויש לו את הצרכים הייחודיים שלו. סדנת פיתוח ייחודית למנהלים בארגון, על פי הצרכים הייחודיים להם, יכולה לשנות את פני הארגון. המטרה שלנו היא לאחד את כל הגורמים השונים המרכיבים את הארגון, ללמד אותם לדבר, להקשיב, להתחשב, לראות דברים מזוויות אחרות ולחבור יחד למטרות משותפות. באמצעות טכניקות הדרכה הכוללות משחקים קבוצתיים, להעצמה קבוצתית, פיתוח יצירה ועשייה כקבוצה, ניתן ליצור שפה אחידה, בה חברי הארגון מתקשרים ביניהם, מה שמסייע להם להתבטא טוב יותר, להבין אחד את השני טוב יותר והכי חשוב – שמסייע להם להרגיש שייכים לארגון ומחויבים אחד כלפי השני."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה