החלק הקשה ביותר ביישום מדיניות הוא משמעת העובדים

החלק הקשה ביותר ביישום מדיניות הוא משמעת העובדים

מחקר חדש מראה כי ציות העובדים למדיניות החברה הוא האתגר העיקרי

שיתוף
משאבי אנוש נטפליקס

משאבי אנוש נטפליקס

המחקר נערך לאחרונה ע"י חברת Tech Pro, בהקשר ליישום אסטרטגיית אבטחה (Cybersecurity) בארגון.

הסקר הראה כי חברות רבות יוצרות אסטרטגיות אבטחה cybersecurity, אך מתקשות לגרום לעובדי החברה לאכוף אותם, וזהו האתגר האמיתי.

זה דבר אחד עבור חברה לייצר אסטרטגיית cybersecurity, אבל זה דבר אחר לגמרי ליישם את האסטרטגיה הלכה למעשה. לאחרונה, אתר אחות ZDNet של , Tech Pro ערך סקר כדי לראות באיזו טקטיקות אבטחה משתמשות החברות, וכיצד הן פועלות.

משיבים רבים בסקר (39%), אמרו כי לחברה שלהם יש מדיניות אבטחה קבועה ואף מעודכנת באופן קבוע, וישנם כאלו שאמרו כי החברה שלהם אין מדיניות כזו. אחרים אמרו שלחברה שלהם יש מדיניות, אבל היא לא מקבלת עדכונים שוטפים.

במונחים של מה שמכוסה במדיניות זו, עדכוני תוכנה אוטומטיים והכשרת עובדים היו שתי הטקטיקות הנפוצות ביותר של cybersecurity המשמשות את החברות של אותם המשיבים. בקרב המשיבים שהחברות שלהם הוסיפו אמצעי אבטחה בשנה האחרונה, מוצרי Fire wall או מוצרי אנטי-וירוס חדשים והכשרה נוספת לעובדים היו הנפוצים ביותר.

זה מראה כי עסקים מבינים את החשיבות של קבלת עובדים מעורבים במדיניות cybersecurity. עם זאת, כאשר נשאלו החברות על כל האתגרים ליישם אסטרטגיות אלו, 58% אמרו כי החלק הקשה ביותר הוא לגרום לעובדים לפעול ע"פ המדיניות.
זה דבר אחד עבור חברה כדי ליצור אסטרטגיה cybersecurity, אבל זה דבר אחר לגמרי לשים את האסטרטגיה הלכה למעשה. בחודש פברואר 2018, טק Pro מחקר סקר 236 אנשי מקצוע, במטרה לגלות כיצד חברות עושים בשני האזורים.

הסקר הכיל את השאלות הבאות:

האם לחברה שלך יש מדיניות רשמית כתובה של cybersecurity? האם היא מקבלת עדכונים שוטפים?

מה מכילה הטקטיקה של אסטרטגיית ה- cybersecurity של החברה של?

האם החברה שלך הוסיף אמצעי cybersecurity חדשים בשנה האחרונה? אם כן, אילו

אילו אתגרים, אם בכלל, יש לחברה שלך בעת יישום מדיניות cybersecurity?

עד כמה אתה בטוח באמצעי ה- cybersecurity שהחברה שלך מפעילה?

בסך הכל, התוצאות הראו כי רוב החברות משתמשות בטקטיקות רבות כדי להגן על עצמן מפני הפרות והתקפות, כך שאף אחד לא נופל באזור זה. אולם, ייתכן שיש בעיות בביצוע אמצעי ביטחון.

משיבים רבים אמרו כי שיתוף הפעולה של העובדים מהווה מכשול, וקבוצות משמעותיות של משיבים אמרו כי לקבל מהנהגה מימון הולם מהווה אתגר.

ייתכן כי נושאים אלו הובילו את רוב המשיבים לענות כי הם רק מעט או בטוחים בכלל ביכולת של החברה שלהם למנוע אירועי cybersecurity.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה