החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2018 – נחשו מי במקום הראשון?

החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2018 – נחשו מי במקום הראשון?

Glassdoor מפרסמת את דירוג 100 מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם לשנת 2018

שיתוף
גבולות הידידות בעבודה

גבולות הידידות בעבודה

עבור עובדים המעוניינים לעשות שינוי בעבודה ורילוקיישן, מומלץ לשקול את אחת מהחברות הללו.

ברשימה השנתית של Glassdoor המדרגת את 100 מקומות העבודה הטובים ביותר לעבוד בהם לשנת 2018, יש כמה חברות שמתמידות בהשגת המקומות הראשונים.

הזוכים נקבעו בהתבסס על ביקורות עובדים אנונימיות ודירוגים בסולם מ- 1 עד 5. כל חברה בעשירייה הראשונה קלעה לפחות 4.5 – הרבה מעל הממוצע הכללי של 3.3 בקרב 700,000 ויותר מעסיקים שנבדקו ע"י Glassdoor.

למרות האיכויות של חברות מעמק הסיליקון המציגות ביצועים חזקים, הרשימה של השנה מייצגת קבוצה מגוונת של מעסיקים העובדים ברחבי הארץ, כולל חברות מובילות בתחום הטכנולוגיה, קמעונאות, בריאות, מוצרי צריכה, ייעוץ ועוד.

מה שנלמד מהסקר של Glassdoor הוא, שהתרבות והערכים של הארגון לצד הזדמנויות הקריירה, חשובים לעובדים ממש כמו השכר וההטבות.

להלן חמשת המקומות הראשונים של חברות שהכי טוב לעבוד בהן בשנת 2018:

מקום 5 – Google

חברת Google נחתה השנה במקום החמישי ברשימת החברות שהכי טוב לעבוד בהן של Glassdoor. Google, אחר המעסיקים המבוקשים, מקפיד להיכנס לרשימת 100 מקומות העבודה הטובים ביותר של Glassdoor בכל שנה, מזה עשור.
סוד ההצלחה של ענקית החיפוש Google כמעסיק, היא חבילת ההטבות המושלמת לעובדים הכוללת בין היתר: עיסויים, ארוחות קייטרינג, חופשה נדיבה והטבות מדהימות נוספות, בנוסף להיותה אחת החברות המשלמות ביותר באמריקה.

מקום 4 – In-N-Out Burger

את המקום הרביעי ברשימה לוקחת רשת ההמבורגרים בקליפורניה In-N-Out Burger, שאינה רק פולחן מועדף בקרב אוהבי המבורגרים, אלא גם בקרב עובדיה.
זה סביר כי לעובדים של מסעדות בבעלות משפחתית יש משכורת תחרותית, לוחות זמנים גמישים, חופשות בתשלום ותוכנית בריאות. בנוסף, מסיבות ואירועי ספורט לאורך כל השנה ומזנון כפול חופשי פעמיים ביום.

מקום 3 – Boston Consulting Group

למקום השלישי המכובד הגיעה חברת הייעוץ Boston Consulting Group שאף היא מקפידה להיכנס לרשימת 100 המקומות המובילים לעבודה, מידי שנה. קבוצת הייעוץ של בוסטון מגייסת נמרצות עובדים בקמפוסים ובמכללות ברחבי בוסטון ובארה"ב כולה, מה שהופך אותה למקום מצוין עבור בוגרים חדשים שמתחילים לעבודה בחברה ונשארים.. לטווח הארוך.
אחת הסיבות לכך שהיא מציגה את תנאי השכר מהגבוהים במשק: כמעט 150 אלף דולר, על פי דו"ח נפרד של Glassdoor.

מקום 2 – Bain & Company

במקום השני, Bain & Company שנכנסה אף היא לרשימת 100 מקומות העבודה המובילים של Glassdoor מידי שנה במשך עשר השנים האחרונות. חברת הייעוץ Bain & Company, אף היא בבוסטון, הוכיחה עקביות מרשימה ויכולת לשמור על כוח העבודה שלה מרוצה. תרבות החברה היא כזו שהעובדים באמת מאמינים בה ודוגלים בערכיה. כמובן, גם חבילת השכר וההטבות מרשימה ביותר.

ובמקום הראשון: Facebook

איך לא? ענקית הרשתות החברתיות Facebook קטפה את המקום הראשון בדירוג 100 מקומות העבודה הטובים ביותר של Glassdoor לשנת 2018, וזה לא מפתיע שכל כך הרבה עובדים אוהבים לעבוד עבור מארק צוקרברג, אבל הסיבות לכך שהחברה הגיעה למקום הראשון הן הרבה מעבר לשכר והטבות או אפילו ארוחות חינם.

מה שאמרו ב- Glassdoor הוא שרואים שישנה תרבות מוערכת באמת בחברה, מנהיגות שקופה והעובדה שהרשת באמת משפיעה על חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה