ההטבה מספר 1 שעליכם להציע כדי לנצח בתחרות על הכישרונות

ההטבה מספר 1 שעליכם להציע כדי לנצח בתחרות על הכישרונות

מחקרים מראים כי בניית מערך למידה מקצועית מקיפה כחלק מתהליך פיתוח העובדים, היא המפתח להצלחה ארוכת טווח בכדאיות של הארגון

שיתוף
הגדרת מטרות עם העובדים

הגדרת מטרות עם העובדים

מכללה מתקדמת או לימודים לתואר שני היו אמורים להיות הנכס העיקרי של העובדים, אבל המציאות של האקלים העסקי המשתנה במהירות כיום מצריכה צוות עם מיומנויות עמוקות ויכולת למידה מהירה ופיתוח מתמשך.

לידע מוגדר עדיין יש את היתרון, אבל ארגונים כיום לא רק מסתמכים על הידע של אתמול אלא על טיפוח תרבות למידה לכל אורך הדרך. פיתוח מתמיד של העובדים הוא בעל חשיבות עליונה להצלחת הארגון בעתיד.

גם הכישרונות מבחינים בכך. כשהם מסתכלים על עצמם כתורמים באופן אישי לארגון באמצעות הידע והכישורים שלהם, הם מבינים כי הידע של היום עשוי לאבד את ערכו מחר. ארגונים יכולים להחזיק אנשים מוכשרים לאורך זמן ע"י היותם שותפים ומחויבים לפיתוח האישי והמקצועי ופיתוח הידע של העובדים שלהם.

המשך החינוך והזדמנויות הלמידה המקצועית מאפשרות למעסיקים, עובדים ומדריכים כאחד לעקוב אחר החידושים בתחומם ולהתעדכן בשינויים שיכולים להשיג דיבידנדים עצומים לאורך חיי הארגון.

הסמכות, לימודי המשך, והכשרה ארגונית יכולים להרחיב את מיומנות העובד ולהפוך אותו למועמד יותר אטרקטיבי. מנהלים ומעסיקים יכולים ללמוד את הטכניקות האחרונות כדי לייעל את העסק שלהם תוך הקפדה כי הצוות שלהם הוא גם מאושר וגם פרודוקטיבי.

אנשים כיום מעריכים יותר ויותר את היתרונות של למידה בקהילות אינטימיות קטנות. הם מעריכים את הפרטיות והבטיחות של להיות בכיתה קטנה באינטרנט ואת האינטראקטיביות עם אנשים אמיתיים ברחבי העולם אשר חולקים את התשוקה למקצוע שלהם.

למידה מקצועית ופיתוח מציעה יתרונות גדולים הן למעסיקים והן לעובדים. העובד הופך להיות מסוגל יותר, מוכשר, ובטוח בעצמו ובעבודתו. המעסיק מקבל החזר מקסימלי על ההשקעה בהון האנושי ומקדם חדשנות בארגון.
להלן שתי סיבות ספציפיות לכך שהחינוך המתמשך יכול לעזור לכל עסק לצמוח במלוא הפוטנציאל שלו:

לראות מעבר לקיר

לא משנה הנישה שלך, הסיכויים הם כי הנוף משתנה במהירות, ולכן זה חיוני עבור כל עסק כדי לשמור על קשר עם ההתפתחויות הנוכחיות ולחדש כמה משלהם, כדי להימנע מלהישאר מאחור. כולם כל הזמן נאבקים כדי לשמור על חדשנות, ולכן זה חיוני לראות מעבר לקיר, את המודל הבא של החדשנות והפיתוח.

לזהות חולשות קריטיות או פערי מיומנות בצוות

עם הכשרת צוות עקבית, ארגונים יכולים לראות די בקלות את כל הפערים בשוק ואת פערי המיומנויות בתוך כוח העבודה שלהם. על ידי הבנת פערים אלה מוקדם, יש מספיק זמן כדי לספק הכשרה באזורים אלה, כך העובדים יכולים למלא ביעילות את תפקידם.

הכשרה מקצועית חשובה לא רק לעובד, אלא גם להעלאת הסטנדרטים וההצלחה של הארגון.

הסיבה העיקרית לכך שבעלי עסקים נוטים לא לתמוך בפיתוח צוות העובדים שלהם היא, שהם רואים את זה יותר כהוצאה ולא כהשקעה שתאפשר לעסק שלהם לעלות ולצמוח לאורך זמן. זה יכול להיות מובן כאשר אימון ופיתוח אינו ממוקד למעשה בהשגת מטרה ספציפית היעד של החברה.

השורה התחתונה היא כי למידה מקצועית ופיתוח חשובים בכל ההיבטים של העסק וברוב המקרים מוביל לצמיחה מוגברת של ארגונים קטנים, בינוניים וגדולים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה