גיוס חדשני המשלב טכנולוגיה ומומחיות אנושית

גיוס חדשני המשלב טכנולוגיה ומומחיות אנושית

חברת JobFit מיישמת פתרון חדשני לשוק התעסוקה בעולם ההייטק - שילוב טכנולוגיה ומומחיות אנושית להתאמה מקסימלית בין מועמדים לחברות מגייסות

שיתוף
אורית רוטרמן, JobFit

אורית רוטרמן, יועצת ארגונית בכירה ו-Head of Organizational
Development לשעבר בחברות גלובליות

חברת Jobfit, אותה יסדה ומנהלת אורית רוטרמן יחד עם שני שותפיה המקצועיים, מיישמת פלטפורמה מקוונת המבצעת התאמה מדויקת בין מועמדים לחברות ולמשרות המוצעות, בשילוב מומחי גיוס ומשאבי אנוש מהטובים בתחומם.

חברות רבות כיום הנמצאות בתהליך גיוס עובדים, מתלבטות האם לבחור במודל טכנולוגי או אנושי לצורך גיוס אופטימלי. הפתרון אותו מציעה חברת Jobfit לגיוס והשמה, משלבת את שני המודלים הללו יחד, ובכך עונה על הצרכים של כלל החברות המגייסות.

"אחד האתגרים המרכזיים במהלך ראיון עומק הוא להכיר את המועמד באמת ולהבין מהם היכולות, כישורי-הליבה, הגישה והפערים הפוטנציאליים של כל מועמד ומועמד." מסבירה אורית רוטרמן, מנכ"לית ומייסדת Jobfit ועל כך היא תשוחח בהרצאתה בנושא, בכנס הגיוס השנתי שיתקיים ב- 30 במאי 2016 בכפר המכביה.

"חברת Jobfit מתאימה בין מועמדים לבין חברות ומשרות ומאיצה את תהליכי הגיוס באמצעות מוצר טכנולוגי מבוסס מערכת אלגוריתמים מתקדמת. המערכת מאתרת עבור המועמד את מגוון החברות והמשרות המתאימות לו באופן אישי על פי מגוון רחב ומדויק של פרמטרים, ובכך מעלה מעל לפני השטח את החברות המתאימות למועמד וחוסכת למועמד זמן יקר". אומרת רוטרמן.

"בנוסף, אנו מציעים ללקוחות שלנו – החברות המגייסות, מענה ממומחי גיוס ומשאבי אנוש בעלי ניסיון וותק של שנים בחברות הייטק מובילות. אנו רואים ביחסינו עם לקוחותינו יחסי ייעוץ ושותפות. מעבר, להיותנו חברה המתאימה בין חברות ובין רצונות ושאיפות המועמדים – בעת הצורך, אנו בונים תהליכי גיוס וקליטה ומשתפים ב- Best Practices משלב האיתור, דרך שלב שימור המועמד בתהליך, הראיונות ועד לקליטת המועמד." רוטרמן מסבירה.

כיצד זה מתבצע בפועל?

"תוכנת Jobfit יושבת בענן ומאפשרת למחפשי העבודה ולאלו השוקלים הזדמנות חדשה, לאתר עבורם את החברות והמשרות המדויקות המתאימות להם על פי פרמטרים רבים ומגוונים ועל-פי המידע הקיים ברשתות החברתיות ובקורות-החיים. במקביל, חברות הייטק וסטארט-אפים מגייסים, מקבלים לידיהם את המועמדים המתאימים להם ביותר על פי אותם פרמטרים באופן מתועדף, מוסבר ומדיד.

אנו מציעים ללקוחותינו שלושה מודלים אפשריים לבחירתם:

ליווי בתהליך הגיוס וההשמה – בעיקר לסטארט-אפים להם אין מנהל גיוס קבוע, או לחברות גדולות המבצעות תהליך גיוס אינטנסיבי. בתהליך הליווי אנו מנהלים את איוש המשרות מא' ועת ת'- איתור המועמדים, ראיונות העבודה, ייעוץ ניהולי וכן בתהליך הקליטה של העובד במידת הצורך.

המודל השני מתאים לחברות גדולות יותר, שמשתמשות בתוכנה שלנו לאיתור מועמדים, ומסתייעות במקביל בליווי שלנו.

והמודל השלישי הוא של חברות המתנהלות באופן עצמאי לחלוטין מול הממשק שלנו כתוכנת SAAS בענן."

מה הרעיון שעמד מאחורי הקמת Jobfit?

"אני ושני שותפי המקצועיים חברנו יחד להקמת הפלטפורמה המקוונת כמנהלים בחברות הייטק שנים רבות, בתחומי משאבי אנוש ופיתוח ארגוני גלובלי, תוכנה וחומרה. הרגשנו כמקבלי החלטות וכמראיינים שהמתודולוגיה הרווחת מעכבת תהליכים, לא מדויקת, חסרה במידע חיוני ויוצרת תסכול רב לשני הצדדים. לכן, רצינו ליצור מענה ייחודי שמספק מידע מלא על המועמדים וממקד את המועמדים למצוא רק את מה שמתאים להם מתי שמתאים להם מבלי "לפספס את הרכבת"."

אורית מגיעה מעולם הגיוס וההשמה ובעלת וותק וניסיון רב שנים בתחום. בעבר עבדה כמנהלת משאבי אנוש וכמנהלת פיתוח ארגוני גלובלי בחברות הייטק גלובליות. פיתחה תהליכי גיוס, קליטה, שימור ופיתוח טאלנטים ומנהלים בארץ ובעולם והנחתה סדנאות גיוס, ראיונות ופיתוח מנהלים לקהלים מקומיים וגלובליים. השותפים שלה מגיעים מעולמות הטכנולוגיה ומתמחים ביישום פתרונות טכנולוגיים במגוון רבדים.

החברה פועלת מזה כשנתיים ומשמשת כפתרון לאיתור מועמדים בטכנולוגיה מתקדמת ויעילה, המבצעת התאמה אופטימלית בין מועמדים לבין החברות המגייסות. כך שברגע שמתבצעת התאמה כזו, החברה מקבלת באופן מיידי התראה על מועמד מתאים וכן על מידת ההתאמה שלו על פי ציונים מוגדרים. הפרמטרים למידת ההתאמה נעים בין: התאמה מקצועית, רמת בכירות, קירבה גיאוגרפית למקום העבודה, השכלה, כישורים, גורמי- מוטיבציה, העדפות אישיות וכן הלאה.

החברות שרוכשות את המוצר והשירות נהנות מייעול משמעותי של מאמץ הסינון הראשוני וחוסכות זמן יקר המתבזבז על קריאת קורות חיים שאינם מתאימים, באמצעות הצגת התאמה באופן ייחודי ל- (JobFit (Patent Pending, ועל ראיונות עבודה למועמדים שאינם רלוונטיים.

מה היתרונות בשילוב הטכנולוגיה עם מומחה הגיוס האנושי?

"הממשק הוא אמצעי ולא מטרה, כל המטרה בממשק היא להאיץ את תהליך הגיוס מבלי להתפשר על האיכות. וכן להפוך את הגיוס ליותר מדיד. הגורם האנושי מספק את הליווי ומשלב את הכלי הטכנולוגי לצורך השגת המטרות הללו. הממשק מעדכן את החברות המגייסות בתהליך, והליווי האנושי ממשיך את שלבי איתור המועמדים, שימור המועמדים בתהליך, ראיונות, ייעוץ שכר והצעת עבודה ועוד.
בהיבט המומחיות האנושי, מתבצע תהליך עמוק ביותר כגוף מייעץ, המספק את הפרקטיקה האפקטיבית ביותר לגיוס, לניהול המתקבל ולקליטה מוצלחת."

לקוחות ממליצים על חברת Jobfit:

גיא הולנדר, CEO, חברת TrophiT:
"אני שמח להמליץ בחום על חברת jobfit ואורית רוטרמן בפרט, שסייעה לנו בתהליך גיוס מנהלים עבור חברת TROPHiT. אורית וצוותה עזרנו לנו בכל תהליך האיתור והליווי הנדרש לטובת גיוס צוות מוביל לחברתנו. אורית ניחנה במקצועיות גבוה ומעל הכל באכפתיות ראויה להערצה תוך מתן פתרון לכל הצרכים הדרושים בתהליך חשוב שכזה . נשמח להמליץ לכל מאן דבעי על התהליך המוצלח שעברנו ונמשיך לעבוד בעתיד בחדווה יצירה רבה עם צוות jobfit הראוי להערכה!"

חגית רטנר, מנהלת HR , חברת ITL:

"חברת ITL עובדת עם חברת JobFit מזה מספר שנים. חברת JOBFIT מספקת לחברת ITL שירות מקצועי ומצליחה לספק שירות מאוד אישי ומכוון לצורכי הלקוח. ממשק האתר מאפשר התנהלות עצמאית, תוך הכוונה, דבר שמאוד מקל על מנהלי משאבי אנוש וגיוס למועמדים איכותיים ומותאמים למשרה שאופיינה. JobFit מספקת הצלחות מוכחות לאורך זמן וחווית לקוח שונה מכל חברת השמה וזאת בעזרת מנגנון הסינון המשוכלל, מצליחה להגיע לדיוק במנגנון המשאבים, שמביא לקיצור תהליכים וזמנים. מעבר לכך שחברת JOBFIT הינה חברת השמה, היא משמשת גם כגורם מייעץ בתחום ניהול נכון ויעיל של גיוס וניהול משאבי אנוש".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה