שיתוף
בניית צוותבתחילת מגפת הקורונה צדה את עיניי ידיעה מעניינת. זו הייתה תקופה שהיינו בבית הרבה מאד זמן והיה לי זמן לקרוא ידיעות צדדיות כאלה. העולם התחיל להתמודד עם המגיפה הזו שהפכה את כולנו ליצורים בודדים, ובסין הרחוקה, התחילו להתמודד עם המגפה, צעד אחד לפני כולם.
 
הידיעה שתפסה אותי הייתה ידיעה על הקמת בית חולים עצום בסין, תוך כמה ימים בודדים. היו שם בתמונה מאות עובדים מצולמים, והנתון הזה של הקמת בית חולים מלא, כולל ציוד ובנייה מאפס, תוך שבועיים, היממה אותי.
 
אני חי בחברה בה כל אחד יש לו דעה. כל שר בממשלה מושך לצד שלו כדי לתפוס תשומת לב, כל עיתונאי בטוח שהוא מינימום הוגה דעות וכל ילדה עם פלאפון חולמת לנצח את יוטיוב ולהפוך לסלב.
 
בתוך כל הלבד הזה, קלטתי שזה הסיפור שלנו, וזה הכוח הסיני העולה, בין היתר. אבל לא צריך להיות סינים כדי להבין שמשהו בתרבות ה'לבדית' שלנו, הוא בעייתי. אפשר להישאר בדיוק מי שאנחנו, להסתכל מסביב, ולהבין שהעולם החדש הוא העולם של הצוותים. נכון, יש כוכבים בשמיים. אבל רוב הפרויקטים הגדולים, המהפכות, השינויים והתכניות הגדולות, מתרחשות באמצעות צוותים. צוותי רפואה מפתחים תרופות, צוותי מחשבים מפתחים פתרונות טכנולוגיים וצוותי בנייה בונים בית חולים בסין. 
 
חברת שלבים מבינה את הצורך במהפכה הזו, וכחלק מתפיסת העולם הזו, אנחנו עובדים עם צוותים עסקיים במטרה להפוך את העובדים לצוותים. לא רק קבוצות אנשים בודדים שעובדים אחד עם השני. לא רק אנשים שנקלעו יחד לאותו open space, אלא צוותים ממש. קבוצות מחוברות, כאלה שהביחד שלהן גדול מסך כל החלקים. 
 
התהליך הזה מרהיב ואפקטיבי. הוא מתרחש באמצעות שילוב כוחות, תהליכי עומק, פעילויות שונות וכלים מגוונים. 
רוצים לקחת חלק בעתיד?
רוצים לבנות צוות?
 
דברו איתנו! חפשו מרכז שלבים ברשת, או פנו לתהילה כהן, מנהלת מחלקת קשרי לקוחות: 054-9039989

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה