שיתוף

הגיוסים ברשתות החברתיות הפכו להיות אינטגרליים בתהליך הגיוס, ממש כמו כל גורם אחר. היום כמעט כל חברה שמגייסת פונה לקהלי היעד שלה באמצעות הלינקדאין והפייסבוק, ורבות מהן אף עושות שימוש בטוויטר, אינסטגרם, ואפילו בסנאפצ'ט.

הגיוס האפקטיבי ברשתות החברתיות, מתחיל בבניית פרופיל רשת נכון. ישנם מספר כללים לבצע זאת בהצלחה. להלן כמה מהם:

ראשית עליך לוודא כי הפרופילים החברתיים שלך מעודכנים ומלאים. רושם ראשוני חשוב יותר מתמיד בימים אלו, במיוחד כאשר אנשים כיום מונחי טכנולוגיה והנוכחות שלהם בזירה הדיגיטלית גבוהה מתמיד.

עם איומי הסייבר וההונאות האינטרנטיות, יש נטייה לחשוד בכל פרופיל שנראה לא מקצועי. בעלי פרופיל מקצועי, צריכים להיות משכנעים ואותנטיים, ע"י ביוגרפיה כתובה היטב, תמונות, קישורים לאתרים מקצועיים רלוונטיים ולטפסים ליצירת קשר. הפרופיל צריך להיות מונחה אמון.

אינטראקציה נכונה עם קבל היעד. למרות ששיתוף הצעות עבודה, פרסום וקידום הזדמנויות קריירה, וכד', נראים כמו ערך מצוין לקהל היעד, רק אם תדעו לערבב את זה עם תוכן מרתק ומעניין לגולשים, תזכו לעוקבים רבים ולעניין במותג. לא די בפרסום משרות והצעות עבודה, אפשר להוסיף טיפים ומאמרים בנוגע לחיפושי עבודה, כתיבת קורות חיים, וראיונות. אל תשכחו להשתמש בסרטוני ווידאו – הם אלו שמייצרים את הכי הרבה עניין, וכן זוכים לשיתופים עם אנשים נוספים.

מסרים חברתיים. העבירו מסרים חברתיים בחכמה ושנינות. משתמשים במדיה החברתית חווים מגוון של רגשות כשמדובר בהודעות ישירות או פרטיות לא רצויות, ורגשות אלו אינם חיוביים. ההמלצה היא לעשות סוג של "חיזור" בפומבי, בטרם עוברים לשיחה פרטית. יש לפתח מערכת יחסים עם מועמדים פוטנציאליים, ולאחר מכן להרחיק לכת ולשאול אותם אם בסדר יהיה להעביר את השיחה לפרטית. כך תוכלו ליצור השפעה חיובית, ולהימנע מחסימות.

עקביות והדרגה. ליצור אמון ועניין בפרופיל שלך ברשתות החברתיות, לוקח זמן. לפעמים זה יכול לקחת אפילו כמה שנים. לכן, אל תמהרו ותעבירו לחץ לייצר שיתופים וכניסות מהרגע הראשון. בניית טיפוח הפרופיל מצריך עקביות. ברגע שפיתחת יחסים עם גולשים, חשוב לטפח אותם ע"י תגובות מהירות וענייניות, לשאלות ובירורים. יצירת תוכן מונחה ערך לקהילות שלך לוקח זמן, ואם אתה שואף לכך שהגולשים יחזרו שוב ושוב לעמודים שלך, עליך להעלות את התכנים בהדרגה ובעקביות. חשוב להקדיש קצת זמן מדי יום לאינטראקציה בעמוד, להיות בקשר עם קהילות של אנשים אחרים, לקרוא, להגיב ולשתף תכנים.

היו אנושיים. כדי שיהיה כיף ומעניין בעמוד שלכם, השתמשו בשפה רהוטה אך זכרו להישמע כמו בני אדם ולא כרובוטים. הישארו אנושיים, מרתקים וכיפים. העלו פוסטים שנונים, משעשים וחדים בין היתר והפעילו שיקול דעת נכון בין הפאן לרצינות

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה