איך לנהל – Same Same But Different

איך לנהל – Same Same But Different

ג'רונאן איטאצ'קי, מהדמויות הבולטות ביותר בקהילת ה-HR בתאילנד, הוציאה ספר שני מסדרת ספרי הניהול - לא ל-HR בלבד

שיתוף
מנהלת משאבי אנוש
ג'רונאן איטאצ'קי - מנהלת משאבי אנוש AIS

ג'רונאן איטאצ'קי  (Ithiawatchakul Jarunan), מנהלת משאבי אנוש בחברה הסלולארית הגדולה ביותר בתאילנד AIS, פרסמה את ספרה השני בסדרת ספרי הניהול: Managing People Beyond Textbook 2. הספר מחולק לארבע פרקים: 1.מנהיגות כמפתח להצלחה 2. ניהול כמפתח להצלחה 3. חשיבה יצירתית וחדשנית כמפתח להצלחה 4. למידה כדרך להצלחה.

איטאצ'קי: "ספר זה לא מיועד רק עבור מנהלי משאבי אנוש אלא לקהילה העסקית בכללה, ובעיקר למנהלים ותיקים מהדור הישן, מה שמכונה Old-School, אשר צריכים להסתגל למציאות חדשה ולחוקי משחק חדשים. כדי להצליח לנהל ארגון ולא משנה מאיזה סוג, מנהל צריך להבין את הדור הבא, להבין מה מניע אותו, מה מעניין אותו, מה מדרבן אותו ואיך 'מפעילים' אותו לטובת הארגון. לכל דור יש מאפיינים משלו, מנהל שרוצה להצליח צריך ללמוד ולהבין את הדור שלמעשה מרכיב את ההון האנושי בחברה שלו."

העובדה שאיטאצ'קי מגיעה מתחום ה-HR, באה לידי ביטוי בספר כאשר היא מדברת על נושאים כגון נתינת קרדיט ושיתוף אנשים בהצלחה. איטאצ'קי: "מנהלים נוטים לנכס לעצמם באופן בלעדי הצלחה של חברה או פרויקט, אולם בדיוק בשלב זה, ברגע השיא, על המנהל לעצור לרגע ולחשוב על כי מי שסייע לו להגיע לאן שהגיע. רגע ההצלחה הוא אירוע מעצים שחשוב לנצל אותו כדי לחזק אנשים אחרים בארגון, הצלחה יכולה להוות תשתית לחיזוק תחושת השיוך והמחויבות של העובדים והוא לא מנוצל מספיק על ידי מנהלים."

כשנשאלה איטאצ'קי באירוע השקת הספר, איזה תת- פרק הוא החשוב ביותר, הסופרת ענתה כי לו הייתה צריכה להמליץ לקהל קוראיה על תת-פרק אחד בלבד מתוך הספר, היא הייתה ממליצה על תת-הפרק 'איך להציב יעדים בדרך להשגת המטרה' – "יש כאן מסר משמעותי לקהילת המנהלים, תת הפרק דן בחשיבות הצבת היעדים תוך כדי בחינה מושכלת של הדרכים והעקרונות שילוו את המנהל בתהליך, החשובים לא פחות מבחירת היעדים עצמם, בדרך להשגת המטרה", אמרה איטאצ'קי. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה