אות מגן לסאנדיסק על תרומתה לקהילה

אות מגן לסאנדיסק על תרומתה לקהילה

משרד הרווחה פתח לראשונה זה 25 שנים את קבלת מגן שר הרווחה והשירותים החברתיים למתנדבים מצטיינים גם בפני בתי עסק וחברות

שיתוף
sandisk_logo

סאנדיקס זכתה באות מגן לשנת 2015 על תרומתה לקהילה משר הרווחה והשירותים החברתיים, לצד שתי עמותות ו-9 אזרחים מתנדבים.

משרד הרווחה והשירותים החברתיים פתח לראשונה זה 25 שנים את קבלת מגן שר הרווחה והשירותים החברתיים למתנדבים מצטיינים גם בפני בתי עסק וחברות אשר עובדיהם פועלים בהתנדבות למען הקהילה, כהוקרה על האחריות התאגידית של אותם עסקים ולעידוד עסקים נוספים להצטרף אל מעגל הנתינה החברתי.

אות מגן | צילום: יח"צהענקת המגן מהווה הוקרה והערכה ממלכתית על פועלם של המתנדבים למען החוליות החלשות בחברה, והיא ניתנת לאחר בחינה של משך הפעילות ורציפותה, מידת החדשנות והיצירתיות, השפעה על אחרים והסביבה וכן מידת המסירות והדבקות במטרה.

על פי נתוני החברה, במהלך 2014 99% מעובדי החברה ומנהליה השתתפו בפעילות קהילתית לפחות פעם אחת, השקיעו מעל 4,200 שעות התנדבות למען הקהילה ותרמו כ- 1.8 מיליון שקל למגוון עמותות.

"נושא האחריות והמחויבות החברתית הוא חלק בלתי נפרד מ'תעודת הזהות' העסקית שלנו", אמר שחר בר-אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל. "אנחנו פועלים לממש את האחריות הזו באופן יומיומי ובתחומים רבים כמו Stem, גיוון בתעסוקה, נוער בסיכון, קשישים וניצולי שואה, מפעלי הזנה ועוד. עבורנו, זו זכות גדולה לשמש כמובילי שינוי חברתי בתחומים המשקפים את ערכי החברה והתרבות הארגונית שלה. זו גם המדיניות המוצהרת של סאנדיסק העולמית בכל גאוגרפיה בה היא פועלת, ואני מאוד גאה על כך".

"מדינת ישראל רוויה באתגרים חברתיים ולתרומתם של חברת סאנדיסק ומתנדבים נוספים שעושים ימים כלילות למען האחר, יש השלכה ישירה על חוסן החברה הישראלית", אמר שר הרווחה והשירותים החברתיים, חיים כץ, במעמד הטקס. "אני מודה להם ומברך אותם על שבחרו בנתינה כדרך חיים".

יצוין כי דירוג מעלה, המדרג את החברות הגדולות במשק על פי עמידתן במגוון קריטריונים דוגמת היבטים אתיים בתהליכים עסקיים, יחסי עבודה, גיוון והכלה של עובדים, תרומה לקהילה ומעורבות חברתית של עובדים, העניק השנה לסאנדיסק ישראל דירוג של "פלטינה+" – הדירוג הגבוה ביותר הניתן לחברות, זו השנה השלישית ברציפות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה