שינויים במערך משאבי האנוש של בנק לאומי

שינויים במערך משאבי האנוש של בנק לאומי

דני כהן, ראש חטיבת משאבי אנוש בבנק לאומי, יחליף את תמר יסעור בתפקיד ראש החטיבה הבנקאית. הבנק לא הודיע מי יתפוס את מקומו של כהן, האם זה אומר שהבנק מחפש מחליף מבחוץ?

שיתוף
משאבי אנוש בנק לאומי

בנק לאומי הודיע על התקדמות בתוכנית הקמת הבנק הדיגיטלי. בהודעה שהוציא הבנק נכתב כי תמר יסעור, המכהנת כיום בתפקיד ראש החטיבה הבנקאית (ה"ע: ונחשבת למקורבת למנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח), תמונה לתפקיד ראש החטיבה החדשה, ואת מקומה יתפוס דני כהן המכהן כראש חטיבת משאבי האנוש של הבנק בארבע וחצי השנים האחרונות ובתפקידו הקודם שימש כמנכ"ל לאומי קארד.

בעיתון גלובס פורסם כי אייל בירן, סגנה של יסעור, הודיע על עזיבה בעקבות ההודעה, מחליפו של כהן עדיין לא נקבע. כניסתם של יסעור וכהן לתפקידם החדש, יעשה במהלך ינואר 2016. כלומר ייתכן כי הבנק נמצא בחיפושים אחר ראש חטיבת משאבי אנוש חדש.

כאמור, דני כהן, יכנס לתפקיד החדש בעוד כחצי שנה. כראש החטיבה הבנקאית יהיה אחראי כהן על מקור הפעילות המרכזי של הבנק: הפעילות הקמעונאית, המונה יותר מ-200 סניפים וכ-5,000 עובדים. חטיבת משאבי אנוש בבנק לאומי, אותה מוביל כהן כיום, אחראית על גיבוש ויישום מדיניות משאבי אנוש, בתחומים הבאים: תכנון כח-אדם, מיון, קליטה, השמת והערכת עובדים, פרישה, שכר, רווחה ופנאי, יחסי עבודה, פיתוח והכשרת עובדים, תקשורת פנים ארגונית, הטמעת חזון וערכי לאומי, אכלוס, אחריות תאגידית ומעורבות עובדים בקהילה.

כהן היה אחראי על גיבוש הסכם השכר האחרון עם ועד העובדים של הבנק, הסכם שגובש ללא סכסוך עבודה ונחשב להצלחה. בתפקידו החדש כהן יהיה אחראי הן על תהליכי ההתייעלות בחטיבות השונות של הבנק ולכן הקשר הטוב שנרקם עם הוועד יעמוד לזכותו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה