שיתוף

מירוץ במקום העבודהאורח שהיה מזדמן למכון ויצמן בבוקרו של יום שלישי ה-23.10.17 היה נדהם לראות את המרצים והסטודנטים של המכון, מגיעים בבגדי ספורט עוד לפני השעה שבע בבוקר. אלא שזו הדרך בה בחרו השנה להתחיל את שנת הלימודים במוסד, בעריכת יום ספורט ייחודי וכייפי שהוצא אל הפועל על ידי חברת סוויץ' אקטיב. בשעה שבע בבוקר יצא אל הדרך מקצה ריצה המוני וצבעוני במספר מסלולים: 2, 4 ו 6 קילומטרים. בהמשך הוזנק מקצה הליכה דומה בו נטלו חלק רבים מבכירי המרצים במוסד, שכבר מזמן חצו את גיל ה-60 לחייהם, ומחקריהם מוכרים בכל העולם. החוקרים ותלמידיהם לא הסתפקו רק בצעידה המהירה אלא לקחו בהמשך חלק במספר רב של הפעלות המוניות בהובלת מאמן הכושר ברק צור. ברק שהקים את חברת סוויץ אקטיב, מוכר לרבים מכל תוכניות הטלוויזיה בהן השתתף, כמו "לרדת בגדול", ערוץ הבריאות וערוץ 10 בתוכנית של "אודטה".

מכון ויצמן נכנס לכושר
מכון ויצמן נכנס לכושר

ברק צור, אינו רק המוציא לפועל של אירועים מוצלחים ויוצאי הדופן מהסוג הזה אלא הוא גם מייסדה של שיטת אימון שלמה שהוא מוביל בשנים האחרונות ברחבי הארץ בבתי ספר, בימי ספורט של חברות ובפסטיבלי ספורט בתוך ערים. השיטה שזכתה לשם סוויץ' הינה שיטת אימון שמלכתחילה פותחה כדי להפעיל ילדים, נוער ומשפחות עם עודף משקל. מנקודת המוצא הזו החלה לאט לאט להתפתח תפיסת אימון חווייתית שלמה ששמה דגש על שימוש בציוד ספורט מגוון, כדי ל"ארוז" את הפעילות הגופנית בצורה חווייתית. המטרה לחשוף את הקהל ל"בופה" טעמים, בדיוק כמו באוכל, כדי שכל אחד ואחת ימצאו את הפעילות הגופנית שמדברת עליהם.

פעילות ספורט בעבודהאם נחזור ליום הספורט שנערך במכון ויצמן, ניתן לקבוע כי השילוב בין תחרויות בין מחלקות שונות, אימוני TRX, שילוב של משחקי ילדות כמו משיכה בחבל ודילגית, מסלולי מכשולים, ערסלי יוגה באוויר, תיפוף על כדורים ועוד תחנות רבות ומגוונות שהמשתתפים נעו בניהם, אכן הצליחו לגרום לציבור הרחב שמנה כ-3,000 איש להשתתף ביום הספורט וליהנות תוך הוצאת אנרגיה רבה מאד. מבוגרים כצעירים התחרו זה כנגד זה בקבוצות כדורגל וכדורסל, נשים התחרו כתף לכתף בגברים במסלולי מכשולים ואף נצחו , אנשים שעיקר עיסוקם הוא מחקר במעבדה ממוזגת מתחת למיקרוסקופ, השילו ליום אחד את החזות האקדמית והשתוללו בהנאה רבה מאד, מתחנה לתחנה כשהם רק רוצים להמשיך, כאשר ברקע מוזיקה קצבית בכל התחנות. ממש מסיבת ספורט.

עוד על ארגון ימי ספורט כדרך לייצר רוח צוות – ניתן למצוא בקישור המצורף.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה