שיתוף

בחג סוכות על פי המסורת, עלינו לשבת 7 ימים ו- 7 לילות בסוכה. זוהי סביבה אותה אנו מעצבים לעצמנו לשבוע, והיא כוללת את כל מה שנצטרך כדי לחוש בה רגועים ומאושרים.

לחברות הסטארט אפ הבאות יש סביבת עבודה מדהימה המעוצבת בשיק ובסטייל והן נחשבות לחברות עם סביבת העבודה המדהימה ביותר לשנת 2017.

Avant

avant-chicago

בחברת Avant שבשיקאגו, בהחלט לא הקלו ראש בעניין העיצוב. מדבור בחברת הלוואות, שמציעה לעובדיה שפע של משרדים מעוצבים. יש בחברה קומה פתוחה לחלוטין עם שטחים משותפים לעובדים כמו הטרקלין הראשי (בתמונה). על הקיר צוירו אבני הדרך של החברה ופילוסופיית הצוות.

Blackrock Construction

Blackrock Construction

אין זה מפתיע כי חברת בנייה תשקיע בעיצוב המשרדים שלה, אחרי הכל – מדובר בפנים של החברה ותצוגה גם ללקוחות. חברת Blackrock Construction מדרום ברלינגטון, ורמונט, השקיעה בעיצוב כה מיוחד למשרדיה, שהיא מיד נכנסה לרשימה המובילההחברה עושה שימוש בלובי המודרני שלה עבור פגישות, מסיבות, ואירועים, כאשר ערכי הליבה של החברה כתובים על הקיר הסמוך.

Carvana

Carvana

חברת המכוניות המשומשות Carvana באריזונה, בחרה לעצב את משרדיה כך שיהיו חדשניים וברורים. העובדים בחברה יכולים לשחק משחקים קלאסיים כמו פינג פונג ו shuffleboard, ו- Cornhole.

Skillz

Skillz

בחברת Skillz שבסן פרנסיסקו הקונספט הוא: אל תשכחו את אלה שבאו לפניכם. החברה למשחקי ווידאו מייצגת בעיצוב המשרדים שלה, מחווה למשחקי וידאו קלאסיים כמו Super Mario Bros., Zelda וכמובן Pac-Man.

 

 

 EXOS

EXOS

חברת הבריאות EXOS נועדה לשפר את הבריאות והביצועים של ספורטאים, קבוצות ספורט ומעסיקים כאחד. עיצוב החברה מושתת על הבריאות והספורט.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

2 תגובות

  1. בארץ אין דירוג דומה, רק את הדירוג של החברות שהכי טוב לעבוד בהן ופירסמנו את תוצאותיו בקישור זה

השאר תגובה