המקום שהכי טוב לעבוד בו? חברת החשמל

המקום שהכי טוב לעבוד בו? חברת החשמל

חברת החשמל היא החברה שהכי טוב לעבוד בה. כך קובע דירוג "החברות שהכי טוב לעבוד בהן" לשנת 2016

שיתוף
התנדבות בארגונים

התנדבות בארגונים

זו השנה הרביעית ברציפות שחברת החשמל זוכה להיות המקום שהכי טוב לעבוד בו. מחצית מהחברות בעשירייה הראשונה ו-38% מתוך 100 החברות בדירוג, הן חברות מתחום הטכנולוגיה. פייסבוק ביצעה את הזינוק הגדול ביותר השנה ועלתה 19 דירוגים אל המקום ה-16.

דירוג "החברות שהכי טוב לעבוד בהן" ל-2016 נערך ע"י CofaceBdi. חברת החשמל ממשיכה להיות החברה הנחשקת ביותר לעבודה, וזאת בין היתר לאור תנאי התעסוקה הנאים, גובה השכר והיציבות התעסוקתית להם זוכים עובדיה. כבר מספר שנים מתפרסמת מעת לעת תכנית ליישום רפורמה מבנית בחברת החשמל, שעשויה לפגוע בעובדי החברה, אולם ועד העובדים החזק של החברה מצליח לטרפד את התכניות, מה שמגדיל את האטרקטיביות של החברה בעיני העובדים במשק כמקום עבודה הנחשק ביותר בארץ.

ועד חזק הוא מוטיב מרכזי בחברות גדולות ויציבות שנבחרו בדירוג, כגון הבנקים, התעשייה האווירית, הנמלים ועוד, שכן העובדים סבורים שוועד חזק הוא גורם חשוב ביציבות התעסוקתית ובהשפעה על תנאי השכר שלהם.

במקום השני בדירוג נמצאת גוגל, בדומה לשנה שעברה. אינטל מדורגת במקום השלישי גם השנה, כאחד המקומות הטובים ביותר לעבוד בו. יש לציין כי אינטל הודיעה באחרונה על תכנית קיצוצים גלובלית, במסגרתה יפוטרו אלפי עובדים במפעליה ברחבי העולם, כולל בישראל. עורכי הדרוג מציינים כי הדירוג מתבסס על סקר מועסקים שבוצע לפני ההודעה של אינטל על הפיטורים וייתכן כי להליך הפיטורים תהייה השפעה על הדרוג בשנה הבאה.

 מחצית מהחברות בעשירייה הראשונה של הדירוג ל-2016 הן חברות מענף הטכנולוגיה – ובהן גוגל, אינטל, HP, אלביט מערכות והתעשייה האווירית. בכלל חלקן של חברות הטכנולוגיה גבוה מאד יחסית בכל 100 החברות המדורגות, והוא עומד על 38% מסך החברות בדירוג.

עם זאת חברת שטראוס חזרה השנה לעשירייה הראשונה, כשהיא בולטת שם כחברת המזון והמשקאות היחידה מהתעשייה המסורתית, זאת לצד חברות הטכנולוגיה והפיננסים המרכיבות את מרבית העשירייה הפותחת.


בכנס הרווחה הקרוב יעלו על הבמה נציגים של 3 מ-6 החברות המובילות במדד ויציגו מפעילויות הרווחה שנעשות בארגונם.
וחוץ מ- אינטל, טבע, ו- HP, יציגו גם נציגים ונציגות מ: מיקרוסופט, תנובה, SAP, EMC, ו- סאנדיסק, שגם הם מופיעות בחלקו העליון של המדד.
ועוד רבים וטובים –
כולל הרצאת אורח של מנכ"ל חבר והופעה של דביר בנדיק.
למידע נוסף ורישום לכנס – לחצו כאן!


8 כניסות חדשות לדירוג

החברות החדשות שנכנסו השנה לדירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן השתחלו למקומות 84 עד 100. החברות הן Ironsource, סאנופי, MSD, נספרסו, אלי לילי, Vmware, OutBrain וסטרטסיס – המדורגת במקום ה-100.

חברת פייסבוק, בצעה את הזינוק הגדול ביותר השנה שנכנסה בשנה שעברה לדירוג למקום ה-35, ועלתה השנה 19 מקומות אל המקום ה-16. כמו כן בולטות החברות שיכון ובינוי ו-WIX בעלייה של 16 מקומות בדירוגיהם לעומת השנה הקודמת.

דירוג החברות שהכי טוב לעבוד בהן ל-2016

שם חברה דירוג 2016 דירוג שנה קודמת (2015)
דירוג חברות 2016

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה