שיתוף

הרשת החברתית לינקדאין (LinkedIn) היא המקום המתאים ביותר לשיווק המותג שלכם ולפניה למועמדים פוטנציאליים.

אנו חיים כיום בעידן של שיווק ומשיכת לקוחות ולינקדאין – היא החלון של החברה המספק הצצה פנימה.
בדיוק כפי שאתר אינטרנט הוא מוקד מאמצי השיווק של העסק, פרופיל הלינקדאין הוא אבן הפינה של המותג שלך. בלינקדאין אתם יכולים וצריכים לשווק את עצמיכם כמותג בתור מנהלי גיוס, מנהלי משאבי אנוש, וכד', ולא רק את מותג החברה.

ישנן שתי דרכים לחיפוש פרופיל הלינקדאין שלך ע"י אנשים זרים: באמצעות מנוע חיפוש, כולל מנוע החיפוש של Google, Bing ו- LinkedIn או ע"י הפנייה. ברגע שהם מגיעים לפרופיל שלך, התפקיד שלך הוא להשאיר אותם שם ע"י משיכת תשומת לבם, כמו כן לבנות אמון ולעודד את האנשים הנכונים ליצור איתך קשר.

אם אתה כבר מוכר ומומלץ, לקוחות פוטנציאליים יחפשו את המיומנויות והמומחיות שהם רוצים – לא את שמך. באמצעות מספר שלבים פשוטים, תוכל לבצע אופטימיזציה של הפרופיל שלך כדי להבטיח שתופיע בתדירות גבוהה יותר בחיפושים אלו.

אתם בטח מכירים את המושג "מילות מפתח". הכוונה לשילובים של מילים שאנשים כותבים במנועי חיפוש כדי למצוא את מה שהם מחפשים. חשוב שתכלול מילים אלו לאורך הפרופיל שלך. אם לא ברור לך אילו הן מילות המפתח הטובות ביותר עבור עבודה אצלכם, שאל עמיתים ולקוחות מה הם היו מחפשים לו היו רוצים לעבוד בחברה שלכם.

כותרת LinkedIn

הכותרת היא "מגרש המכירות" שלך, שבו אתה מתחיל לבנות אמון ועניין. היא צריכה לכלול כמה מילות מפתח ידידותיות לחיפוש, מומלץ להוסיף פסקה בסוף הכותרת של 'התמחויות' ולהוסיף את רוב מילות המפתח שלך שם. מועמדים יכולים לחפש חברות ותפקידים ספציפיים, לכן חשוב לחשוב על המילים שהם יחפשו ולשלב אותם בכותרת.
אנשים רבים אינם מבינים כי סעיף מיומנויות הוא גם סעיף מילות מפתח. מועמדים יכולים לחפש מיומנויות ספציפיות שדרושות לתפקידים שהם רוצים ולכן חשוב להוסיף אותן לרשימה.

גורמים אחרים המשפיעים על חיפושים ב- LinkedIn

תוצאות החיפוש מסופקות בסדר שהאלגוריתם חושב שהוא הרלוונטי ביותר. ב- LinkedIn, גורמים נוספים שישפיעו על דירוג החיפוש שלך הם: כיצד מלאת את הפרופיל שלך, מקום, קשרי גומלין.

לינקדאין, כמו גוגל, תניח שתוצאות מקומיות הן בדרך כלל רלוונטיות יותר. אם אתה נמצא בת אביב ורב המועמדים שלך מגיעים מבאר שבע, מומלץ לשנות את המיקום לבאר שבע. ודא שאתה מחובר היטב לרשתות של סוג האנשים שאתה רוצה לעבוד איתם.

האלגוריתם של לינקדאין רואה את עוצמת הקשר שלך עם האדם שעושה את החיפוש. בחלק העליון של התוצאות יש את הקרבה החברתית החזקה ביותר.

נראות שווה הזדמנות

לאחר שהשלמת את פרופיל הלינקדאין שלך עם הכותרת ומילות המפתח, עליך להיות פעיל ולפעול באופן אקטיבי עם קהל היעד שלך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה