שיתוף

ימי גיבוש לעובדים ידועים כמאחדים ומגבשים את הצוות, מייצרים חוויה שונה ומגדילים את מידת המעורבות וההשקעה של העובדים בהתאם.

חברות מקדישות מחשבה רבה לארגון ימי כיף ופעילות מתוכננות מראש, אשר יפיקו את מרב התוצאות וייצרו שביעות רצון ואושר אצל העובדים.

להלן כמה חברות ברחבי העולם שמארגנות ימי גיבוש יצירתיים במיוחד:

Certain

בחברת האוטומציה לאירועים Certain, הבעת הערכה לעובדים היא דבר יומיומי, אבל הם גם לא נותנים למרץ לחלוף מבלי לשים לב.

עבור יום הבעת ההערכה לעובדים, הם מתכננים אירועים אשר העובדים עצמם ביקשו לקיים. לדברי אנשי משאבי אנוש בחברה: "מכיוון שאנו מעריכים את עבודתם ואת העמדות המדהימות, חשוב לנו לדעת מה הם רוצים". כך, על פי הפרסומים. ימי ההערכה כוללים אוכל טוב, פעילות וכיף.

התמריצים היומיים שלהם בחברה מתמקדים במתן פלטפורמות של עידוד לעובדים והמנהיגים והכרה במאמציהם.

Black n Bianco

בחברת Black n Bianco מארגנים עבור עובדי החברה "יום חוף הים". לדברי ליסה צ'ו, הבעלים של חנות בגדי הילדים בקליפורניה, על פי הפרסומים, יום הערכת העובד הוא היום האהוב עליה בשנה. "זה נותן לי הזדמנות להראות לעובדים שלי שאני אסירת תודה על תרומתם ומסירותם לחברה. זו גם דרך יעילה להראות למנהלים ולמפקחים שלי את החשיבות של הערכת העובדים שלנו". היא מציינת בפרסומים.

בשנה שעברה, היא לקחה את כל עובדיה לטיול לחוף בסנטה מוניקה, שם הם נרגעו בשמש ואכלו ארוחת צהריים יחד. המטרה שלה היתה להכיר בעבודתם הקשה של חברי הצוות שלה ולתגמל אותם עם קצת זמן השבתת עבודה שהוא נדרש להם. המאמץ, היא אומרת, השתלם. "כאשר העובדים שלי מרגישים מוכרים על תרומתם, הם נוטים יותר להשקיע חזרה מבחינה רגשית בתפקיד שלהם", היא אמרה "הביצועים גדלו והאנרגיה במשרד השתפרה".

GroundTruth

בחברת GroundTruth מציינים יום בריאות ואיכות חיים עם עובדי החברה המתמקד בבריאות שלהם.

בחברה אומרים כי יום הבריאות חשוב להם במיוחד והם משתדלים להפחית ככל האפשר אם גורמי הסטרס מהעובדים ולתמוך בבריאותם הכללית. ביום הבריאות הכללית מוצעת לעובדים ארוחת בוקר בריאה וטעימה, סדנת מדיטציה לבריאות הנפשית, ועידוד יוזמות שעושות את העובדים מאושרים.

Commvault

פרויקט צילום גלובלי ו- Happy Hour, מועברים ביום הכיף לעובדי חברת Commvault. מדובר בפרויקט אומנות ייחודי שמנגיש את התמונות של "החיים בחברת "Commvault מסביב לעולם

עד כה, נצברו כ- 3000 צילומים בפרויקט אשר ירכיבו פסיפס של חיי העבודה בחברה, שיוצב בכל סניף שלה בעולם.

לצד הפרויקט, החברה מקיימת Happy Hour – שעה מאושרת לעידוד מנהיגות והכרה בכישרונות החברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה