חדשה בענף: חברת השמה לגיוס חרדים לשוק העבודה

חדשה בענף: חברת השמה לגיוס חרדים לשוק העבודה

"בשנה האחרונה נפל למגזר הזה האסימון, הם שולחים קורות חיים ורוצים לעבוד", אומר משה ויצמן, מנכ"ל "עתיד כהלכה". פרסום ראשון

שיתוף

דומה שהניסיונות העסקיים והיצירתיים לדאוג לסקטורים המוגדרים "מוחלשים" בחברה הישראלית, עולים מדרגה ככל שחולף הזמן, בייחוד בכל הנוגע להיבט התעסוקתי.

אחד החדשים בהקשר זה הוא הקמתה של עתיד כהלכה, חברת בת של רשת משאבי האנוש עתיד, המתמקדת בגיוס כוח אדם חרדי לעבודה.

זה לא סוד שכלל לא פשוט "לאלתר" פתרונות תעסוקה שהולמים את המאפיינים המורכבים של המגזר המתוקשר. בחודשיים האחרונים, מאז הוקמה, מנהלת את החברה בחורה בעלת רקע חרדי המנסה לרתום לטובת העניין את מאות לקוחות החברה הקיימים ממילא.

 

רוצים להתגייס – לעבודה

מדוע דווקא כעת הוחלט בחברה על המהלך? "אנחנו קוראים חדשות לבקרים את הנתונים והכתבות בעיתונים", מסביר משה ויצמן מנכ"ל "עתיד". "שמדווחות על כך שפוטנציאל התעסוקה במגזר החרדי גבוה מאוד ושיעור ההשתתפות בו גבוה. בשנה האחרונה נפל שם האסימון. הם שולחים קורות חיים, מראים התעניינות לצאת לעבוד".

לדברי ויצמן, קליטת הסגמנט הדתי לא בהכרח טעונה היערכות "תשתיתית" חריגה. "יש לקוחות שיש להם כבר את התשתית להעסקה, כי כבר עובדים אצלם חרדים. אבל כן, זה דורש סביבת עבודה כמו הפרדת כלים, כשרות ויש לקוחות שזה עדיין לא קיים אצלם".

וכשהלקוחות קיימים, צריך לחדד את המחשבה בנוגע לאיתור הצד השני במשוואה. לשם כך נעזרים ב"עתיד" בשותפיהם העסקיים. "יש לנו שותפים שהם משרד פרסום ויחסי ציבור בעולם החרדי. השת"פ הזה אמור להיות סינרגטי", אומר ויצמן.

הסניף ה"כשר" של הרשת פועל מתל-אביב, אם כי הגיוס מתבצע בכל הארץ. לרשת כולה 13 סניפים כלליים.

 

רבע מתלמידי הישיבות הגבוהות יעדיפו ללמוד מקצוע

שיעור התעסוקה של מוגבלים בחברה החרדית – 46%

הכנס השלישי לתעסוקה מגוונת

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה