הכנס השלישי לתעסוקה מגוונת – בחמישי הקרוב

הכנס השלישי לתעסוקה מגוונת – בחמישי הקרוב

סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי גיוון בפירמות עסקיות, מנהלי אחריות חברתית ומנהלי גיוס קיבלו השבוע הזמנות לאירוע

שיתוף

הפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה (כן, יש דבר כזה) יפיק בחמישי הקרוב (24/5) את הכנס השלישי ל"תעסוקה מגוונת בתקופה של שינוי" לרגל מה שקרוי יום הגיוון הבינלאומי.

חברי מליאת הפורום דיוורו בדואר אלקטרוני הזמנה לאירוע, שנשלחה לסמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי גיוון בפירמות עסקיות, מנהלי אחריות חברתית ומנהלי גיוס.

במהלך שעות הבוקר והצהריים המוקדמות, יתנהלו שלושה מושבים בצד שתי הרצאות מומחים. הנואם הראשון הוא היזם החברתי רענן דינור, מנכ"ל חברת תעבורה תפזורת. הלה ידבר על קידום תעסוקה מגוונת במגזר הפרטי, בתקופת מיתון כלכלי ומחאה חברתית.

אחריו תעלה לבמה ניצה קסיר, מנהלת יחידת שוק העבודה ומדיניות הרווחה בחטיבת המחקר של בנק ישראל. קסיר תדון בשאלה האם וכיצד צריכה המדינה לקדם העסקת אוכלוסיות מגוונות.

בהמשך ידונו המוזמנים בניהול צוות רב-תרבותי, בתפקידם של מנהלי האחריות התאגידית בקידום תעסוקה מגוונת ובדרכים ליצור עסק פרטי מגוון.

האירוע, שיתקיים במושבה בית יהושע, אינו כרוך בתשלום אך מחייב הרשמה מראש דרך אתר ציונות 2000.

יום הגיוון התרבותי הבינלאומי חל השבוע ב-21 במאי. לפני 11 שנה הכריז עליו האו"ם ומטרתו השגת קיום אינטלקטואלי, רגשי, מוסרי ורוחני. הגיוון בתעסוקה היא נגזרת של היום הזה, ומתנהלת בשלוש השנים האחרונות באמצעות הפורום המדובר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה