דרושים במשאבי אנוש- עיריית רעננה

דרושים במשאבי אנוש- עיריית רעננה

לעיריית רעננה דרוש/ה מנהל/ת מדור משאבי אנוש באגף משאבי אנוש והדרכה

שיתוף
עיריית רעננה

עיריית רעננה

מעוניינים בעבודה ציבורית? תפקידי משאבי אנוש בעיריית רעננה מאפשרים לכם להיכנס לעבודה בגוף ציבורי גדול ותומך.

לעיריית רעננה דרוש/ה מנהל/ת מדור משאבי אנוש באגף משאבי אנוש והדרכה

מספר מכרז: 123/2018
סוג מכרז: מכרז כח אדם
תאריך אחרון להגשה: 03/10/2018
פנימי/חיצוני: פנימי/חיצוני
הסתיים המכרז: לא
מכרז בהארכה – הודעה תפורסם בהמשך: לא

תיאור התפקיד:

טיפול בקליטת עובדים חדשים ומעקב אחר השתלבותם בארגון.
טיפול ומעקב בתנאי ההעסקה והקידום של עובדי העירייה לאורך מסלול חיי העובד בארגון, בהתאם להסכמים הקיבוציים.
טיפול ומעקב בתנאי ההעסקה והקידום של מנהלים ועובדים בחוזים אישיים.
יישום הנחיות משרדי הממשלה הרלבנטיים.
קשר עם יחידות העירייה, ארגון העובדים וגורמי חוץ, ביניהם מרכז השלטון המקומי ומשרדי הממשלה הרלבנטיים בנושאי תנאי העסקת עובדים.
הנחיות, מתן שירות מיטבי ומענה למנהלי ועובדי העירייה לגבי תנאי העסקתם, זכויותיהם וחובותיהם.

דרישות התפקיד:

תעודת בגרות מלאה- חובה. תואר ראשון בתחומים רלוונטיים- יתרון.
ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתחום משאבי אנוש.
ניסיון מקצועי בתחום משאבי אנוש ברשות מקומית- יתרון משמעותי.
ידע בדיני עבודה, בחוקת העבודה ובהסכמים הקיבוציים הרלוונטיים- יתרון.
יכולת למידה עצמאית ומהירה.
יסודיות ודייקנות.
יכולת עבודה בצוות.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי משימות, תוך ביצוע מעקב על המשימות לביצוע.
יחסי אנוש מצוינים ושירותיות.
אמינות ודיסקרטיות.
כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית.
שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת ויישומי office. שליטה טובה ב-Excel – יתרון.

כפיפות: מנהלת מחלקת משאבי אנוש HRBP
היקף משרה: 100%
ניתן לפנות למרכזי עיריית רעננה.

אין תגובות

השאר תגובה