אפשר לדבר על זה

אפשר לדבר על זה

החשש מפני פריצת מידע משתק ארגונים רבים וגורם להם להגביל או לקטוע את ערוצי התקשורת של העבודים. הפתרון האולטימטיבי הוא תוכנה להעברת מסרים מידיים

שיתוף
מיומנויות תקשורת בונות אמון

מיומנויות תקשורת בונות אמון

 ערוצי התקשורת כגון Skype, MSN, Windows Live, ICQ  ו-Yahoo מהווים פתרון אולטימטיבי למשתמשי הקצה הפרטיים המחפשים אחר פתרונות תקשורת פשוטים וחינמיים. בעוד שפתרונות אלו קרצו ועדיין קורצים גם לחברות מסחריות, המודעות לסכנות הטמונות בניהול ערוצי תקשורת, הכוללים העברת מידע 'רגיש' ברשת, גוברת משנה לשנה.  הצורך להגן על מידע חסוי הקיים בארגון, בין אם מדובר על פטנט, פיתוח טכנולוגי, מידע פיננסי, פרטים על לקוחות או על עובדי החברה ועוד, הופך קריטי יותר ויותר עם השנים. יותר ויותר חברות מבקשות להגן על המידע הקיים בארגון מפני פריצה ברשת.

כדי להגן על עצמן מפני פריצת מידע,  ישנן חברות המגבילות את העובדים באתרי גלישה או אף חוסמות את הגישה לרשת במחשבים רבים במחלקות החברה השונות. כך למעשה, החברה חוסמת או מגבילה את ערוץ התקשורת בין העובדים, בינם לבין עצמם, וכן בינם לבין ספקים, לקוחות ועמיתים מחוץ לארגון.

אולם יש דרך אחרת לשמור על אבטחת מידע. ארגון יכול לאפשר  לעובדים לתקשר כאוות נפשם במערכת העברת מסרים נוסח הפתרון שמציעה חברת Brosix Business Instant Messaging.

איך זה עובד?
Brosix Business Instant Messaging מאפשרת לאדמיניסטרטורים להגדיר משתמשים מורשים אשר יכולים לנהל תקשורת באמצעות העברת מסרים מידיים, בערוץ מאובטח. זהו פתרון אופטימלי לניהול ערוצי תקשורת פנים ארגונית (לשיח בין עובדי החברה) ובין-אירגונית (לתקשורת בין הארגון ללקוחות, לספקים, לחברות אם, בת וכיו"ב).

מהם היתרונות של מערכת מאובטחת להעברת מסרים?
– הארגון יכול לשמור על אבטחה מקסימלית של מידע רגיש מבלי להגביל את העובדים, קרי מבלי למנוע או לצמצם את התקשורת להם בינם לבין עצמם ובינם לבין לקוחות וספקים.

– כאשר ארגון בוחר בערוץ של מערכת מאובטחת להעברת מסרים, יש בכוחו להגדיר את אופני ההתקשרות, כלומר הארגון נותן הרשאות לגורמים בארגון ומחוצה לו כך שרק משתמשים מורשים יכולים לנהל את השיח המאובטח. כך שהמידע זורם רק בין גורמים להם הארגון נתן 'סיווג' (הרשעות).

– ערוץ התקשורת המאובטח מאפשר חיסכון בזמן ובמשאבים יקרים (פגישות במשרד או מחוצה לו, שיחות טלפון וכיו"ב) כתחליף להעברת מסרים ברשת האינטרנט הניתנת לפריצה ביתר קלות.

– מאחר וערוצי התקשורת מאובטחים, הארגון פטור מלפקח אחר העובדים כדי לזהות ולמנוע פריצת מידע (זה פוטר את הארגון מהצורך בביצוע בקרות סמויות לעובדים, מה שמעכיר את היחסים בין העובד להנהלה).

– כאשר ארגון נותן בידי העובד כלי להעברת מסרים, כלי המאפשר לו לתקשר באופן מאובטח בכל נושא ועניין, לעובד יש בעצם מענה לכל שאלה ובעיה מקצועית וזה מאפשר לעובדים להתגבר על פערי ידע, להסתייע בעזרתם של עובדים מקצועיים ומנוסים באופן מידי וזה מאפשר להם לבצע את עבודתם טוב יותר.

– העברת מידע בארגון הוא אחד הכלים החשובים ביותר בארגון המודרני שכן מערכת מאובטחת להעברת מסרים מאפשרת לארגון לנהל ערוץ של שיתוף פעולה, העברת מסרים, שיתוף ידע ותמיכה מקצועית בכל זמן נתון. 

בואו ללמוד עוד על פתרונות טכנולוגיים לניהול ההון האנושי בארגון בכנס – חדשנות בטכנולוגיות משאבי אנוש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה