רוצים להיכנס לרשימת מקומות העבודה הטובים ביותר?

רוצים להיכנס לרשימת מקומות העבודה הטובים ביותר?

זה הזמן להפוך את מקום העבודה שלכם לטוב ביותר לעבוד בו

שיתוף
מקום עבודה איכותי

מקום עבודה איכותי

מה הופך את מקומות העבודה לטובים ביותר לעבודה בהם? טעות נפוצה היא לחשוב כי חברות המציעות את השכר הגבוה הן המקומות הטובים ביותר לעבוד בהן. אך כל מי שאי פעם החזיק עבודה יודע, שכסף הוא לא הדבר היחיד שעושה את המקום לאיכותי.

לחברות רבות אין באמת מושג לגבי מה עושה את העובדים שלהן מאושרים. כיום יש להתמקד יותר בגמישות במקום העבודה, באיזון בין העבודה והבית, ביתרונות בריאות, אירועים וגיבוש לעובדים, מאשר בשכר גבוה בלבד. חברות כיום מציעות דרכים יצירתיות לתגמל את העובדים שלהם, וחשוב יותר – לשמור עליהם בריאים ומאושרים.

להלן מספר דרכים להפוך את החברה שלכם למקום מצוין לעבוד בו:

חופשות לידה

חברת נטפליקס הובילה את "התנועה" הזו באוגוסט 2015, כאשר הם הודיעו שיציעו "חופשת לידה בלתי מוגבלת" במהלך השנה הראשונה ללידת הילד או לאימוצו. חברת גוגל מציעה בנוסף לחופשת הלידה בתשלום גם "Baby Bonding Bux" – מתנה של 500$ לחנויות ביגוד וציוד לתינוק לשנה הראשונה. פייסבוק מציעה חופשת לידה בתשלום של ארבעה חודשים לכל העובדים ברחבי העולם.

תכניות 'חבר מביא חבר'

חברות רבות מציעות תוכניות 'חבר מביא חבר' כדי למצוא עובדים חדשים. לגיוס באמצעות תכנית 'חבר מביא חבר' יש סיכוי גבוה יותר ב -14% לשמור על העובדים בחברה. Salesforce מגייסת 58% מהעובדים שלה מהפניות של עובדים קיימים. תגמולים לעובדים עבור חבריהם שגויסו לחברה יכולים להיות גבוהים ומתגמלים מאוד, והם מצטרפים לרשימת הסיבות לעבוד בחברות שמציעות אותם.

זמן התנדבות

Salesforce מספקת לעובדיה 6 ימי התנדבות בשנה ע"ח העבודה. התוצאה היא מעל 800,000 שעות בהתנדבות בכל שנה. קבוצת הייעוץ בוסטון מציעה גם חופשה חברתית של היעדרות במשך 3 עד 12 חודשים. תכניות התנדבות עבור העובדים מספקת להם תחושה של שליחות ומטרה, והשתייכות מבורכת למקום עבודה אכפתי ורגיש שמאפשר ומעודד זאת.

החזר שכר לימוד

חברות גדולות ברחבי העולם מציעות לעובדיהן החזר שכר לימוד הוא סבסוד לימודים וקורסים. הדבר תורם מאוד לפיתוח העובד ולעידודו להמשיך וללמוד. זו הטבה שנחשבת לאחת ההטבות המוערכות ביותר עבור העובדים וכן ממתגת היטב את מותג המעסיק של החברות שמספקות אותה. השקעה בהשכלה הגבוהה של העובדים שלך מטפחת רעיון של נאמנות וקידום העובד בעתיד, בין אם בחברה ובין אם מחוץ לה.

חיות מחמד בעבודה

אנשים רבים מתקשים לסבול את המחשבה שהכלב שלהם נשאר בבית לבדו לאורך כל היום בו הם עובדים במשרד. חברות שמשכילות לאשר הבאת הכלב לעבודה, מרוויחות עובדים רגועים ומאושרים יותר, שמוכנים לעבוד יותר שעות ולא "לחוצים" לחזור הביתה לכלב הבודד. גם עובדים שאינם בעלי כלבים נהנים בדרך כלל מחברותו של כלב במשרד, איתו אפשר לבלות בזמן הפסקת הצהריים ובמהלך העבודה. חיות מחמד במשרד ידועות כמגדילות את האושר, הפרודוקטיביות ונאמנות העובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה