ראיון עבודה Take one

ראיון עבודה Take one

חברת הגיוס וההשמה האמריקאית Burnett's Staffing תחל לצלם ראיונות עבודה בפורמט וידיאו עבור ציבור לקוחותיה

שיתוף
ריאיון עבודה
ריאיון עבודה

מאות ואפילו אלפי קורות חיים מצטברים במחלקות משאבי אנוש כמידי יום. עד שמגיעים למועמדים הרלוונטיים, אחרי סינון ארוך ומייגע של קורות חיים מתוך ערימות אינסופיות, עד שמתזמנים להם מועד לראיון… הם במקרים רבים כבר לא מעוניינים. הטובים נחטפים וכיום, כששוק העבודה מתחיל לגייס בצורה מאסיבית – הטובים נחטפים ומהר.

חברת ההשמה האמריקאית  Burnett's Staffing, העוסקת בגיוס והשמת עובדים, מציע ללקוחותיה פתרון טכנולוגי חדשני שיהווה את הצעד הבא בעולם הגיוסים – פלטפורמה לניהול ראיונות עבודה באמצעות מערכת ווידיאו.

החל מתחילת שבוע הבא (יום שני הקרוב), יחל צוות  Burnett's Staffing לצלם ולערוך ראיונות עבודה למועמדים, במצלמת וידיאו, בהתאם לדרישות התפקיד כפי שהוגדרו על ידי הלקוחות. לאחר צילומים ועריכה, יעביר צוות המשרד את הסרטונים, באמצעות דוא"ל, ישירות למנהל משאבי אנוש ו/או למנהל המקצועי האחראי לאיוש המשרה.

נשיא החברה, פול ברנט: "חשבנו שהלקוחות שלנו ישמחו לראות ולשמוע את המועמדים לפני שהם מפנים להם זמן (יקר) ביומן לצורך תיאום פגישה. באמצעות ראיון וידיאו קצר, אנחנו יכולים להנחות את המרואיינים כך שיציגו עצמם באופן תמציתי ויענו ספציפית על שאלות רלוונטיות לתפקיד, כפי שהגדיר הלקוח. זו שיטה מצוינת שמאפשרת ללקוח לפסול מועמדים, לשקול ולתעדף אותם, וזאת על סמך מצגת קצרה של כמה דקות, בה ניתן לצפות מכל מחשב, בכל עת במשך דקות ספורות בלבד.

הפלטפורמה הטכנולוגית החדשה חוסכת לארגון זמן יקר אך בו זמנית היא גם מטיבה עם המרואיינים. כאן ניתנת להם הזדמנות של ממש לפנות ישירות למגייסים, להציג עצמם ולהדגיש את הכישורים והניסיון שלהם בהתאם להגדרת התפקיד הספציפי."

ברנט עוד הוסיף וציין כי יותר ויותר חברות פונות לאפיקי גיוסים חדשניים באינטרנט עם דגש על גיוס ברשתות חברתיות וזאת מאחר שהם מחפשים אחר 'כישורים ספציפיים' ומצד שני, הם מחפשים אחר עובדים שישתלבו בתרבות הארגונית הספציפית הנהוגה בחברתם. לשם כך, טופס קורות החיים המסורתי לא מספיק שכן אינו מספר את כל הסיפור או לא מציג את התמונה במלואה. גם השימוש במדיה חברתית לא עונה על הצורך של מגייסים במלואו כי כאשר מעסיק נכנס לעמוד הבית של מועמד בלינקדין או בפייסבוק, הוא מקבל מידע רחב ומגוון על המועמד אבל חלקו (ולפעמים חלקו הגדול) איננו רלוונטי למשרה.

סרטון וידיאו קצר, ממוקד-תפקיד, הוא הפתרון האידיאלי הן עבור המגייס והן עבור המועמד, הוא חוסך (לשני הצדדים) זמן, למגייסים כסף (שכן זמן זה כסף), הוא ידידותי למשתמש והוא חדשני כל כך שהוא מעורר התלהבות בקרב המשתמשים משני צדי המתרס.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה