פוטנציאל קידום הקריירה מגביר את נאמנות העובדים

פוטנציאל קידום הקריירה מגביר את נאמנות העובדים

אחד התמריצים החזקים ביותר להגדלת מורל העובדים הוא הבטחה לקידום קריירה בחברה

שיתוף
הטבות להעלאת מורל העובדים

הטבות לא שגרתיות

אם הרעיון שלך לתמרץ עובדים הוא בונוס שנתי או מתנה קטנה למשרד, כדאי לחשוב שוב. התמריץ האמיתי שנמצא במחקרים כמניע את העובדים ומעלה את המורל שלהם הוא אפשרויות הקידום והצמיחה בחברה. והחדשות המשמחות הן: שאתה לא תמיד צריך להשקיע הרבה כסף כדי לקבל תוצאות.

העובדים רוצים לקבל מכם את המסר שהחברה מכירה בכך שהם עובדים קשה ושהמנהלים מעריכים את מאמציהם. כלומר, תכנית ההטבות שלכם צריכה להיות יצירתית, עקבית וגם שתעמוד בקנה אחד עם תרבות החברה.

אל תתעלמו מהמורל של העובדים שלכם

חשוב מאוד לשאול את העובדים אילו תמריצים יהיו משמעותיים ביותר עבורם.
אפשר לעשות את הבירור הזה פתוח, לספק כמה אפשרויות, כדי להבטיח שההצעות תישארנה מציאותיות. זה בסדר לומר "אין לנו את התקציב להטבות מאוד יקרות, אך מה שעולה מעט או ללא עלות – כגון קידום עובדים בחברה, נוכל לעשות כדי לעשות את העובדים שלנו מאושרים.

כאשר העובדים שלכם מרגישים מוערכים, הם נוטים יותר ליהנות מעבודתם ולבצעה טוב יותר.

להלן מספר הטבות בנוסף לקידום הקריירה, שיגרמו לעובדים שלכם לחייך:

ארוחת בוקר משותפת

ארוחת בוקר שבועית משותפת של המנהלים עם העובדים יכולה להיות מהנה מאוד, חוויתית ואף לא יקרה. במיוחד, אם כל אחד מהעובדים והמנהלים מביא מצרך כלשהו (ירקות, גבינות, לחמים, ביצים קשות, מטבלים, וכד') ומכינים את הארוחה ביחד. תרבות של הכנת ארוחה משותפת במטבח וישיבה יחד לארוחה היא מאוד משפחתית ומגבשת. במהלך ההכנות והן בזמן הארוחה אפשר להעלות נושאי שיחה כיפים, כגון הצעות לפעילויות המהנות הבאות.

שירותי קונסיירז'

חברות רבות כיום, במיוחד בארה"ב, מציעות לעובדיהן שירותי קונסיירז' מגוונים כחלק מהטבות לעובדים. גם במקרה זה, חשוב לשאול את העובדים (אפשר באמצעות סקר) אילו שירותים הם יעדיפו במיוחד. השירותים יכולים להיות: מכבסה וניקוי יבש, שירותי חניה, שטיפת הרכב, שירותי משלוחים, ועוד. העלויות לא מוכרחות להיות בשמיים. אפשר לבחור שירות קונסיירז' אחד או שניים בעלויות סבירות.

יוגה ופינוקים

פעילות חודשית של ספא ועיסויים בחברה יכולה להיות מהנה מאוד ובנוסף, תורמת להקלת המתחים המצטברים במהלך העבודה ולהפחתת הסטרס. תוכלו להזמין שירות חיצוני של מעסה, מטפלים ברפלקסולוגיה, שיאצו, מדריכי יוגה, קוסמטיקאי/ת לטיפולי פנים, מעצב שיער וכד'. העובדים יוכלו לבחור מידי חודש איזה פינוק אם ירצו לקבל בחודש הבא. אפשר גם להביא רופא לחברה לביצוע חיסוני שפעת כדי לשמור על העובדים בריאים יותר.

יום חיות מחמד

אנשים מאוד אוהבים את חיות המחמד שלהם ולמרות שמקומות עבודה ידידותיים לחיות מחמד הופכים נפוצים יותר ויותר, אפשר להעניק לעובדים הטבה משמחת ע"י יום חיות מחמד חודשי או רבעוני, בו כל העובדים מביאים את חיות המחמד שלהם לעבודה. באותו היום יוקצה חדש ישיבות או כל חדר אחד לטובת הפעילות. חיות המחמד והבעלים יוכלו להשתתף בפעילות מהנה באותו החדר כגון: מאלף כלבים/חתולים חיצוני שיגיע לספק טיפים והדרכת אילוף או אפילו קורס אילוף מזורז לכלבי/חתולי העובדים. אפשר להזמין וטרינר להרצות לבעלי חיות המחמד, להזמין חברות של מזון וציוד לבעלי חיים לספר על המוצרים שלהם ולספק דגימות, ולערוך פעילות חברתית כיפית, בה כל אחד מהעובדים מספר על חיית המחמד שלו ומציג אותה, משתף את האחרים בחוויות שהוא עבר ועובד עם חיית המחמד שלו, ומציג תרגילים וטריקים שהיא יודעת לעשות.

הנחות ושוברים לבתי עסק

הטבה נוספת ומאוד מספקת עבור העובדים היא הנחות ושוברים לבתי עסק. השוברים יכולים לכלול הכל! החל מכרטיסים בהנחה להצגות ולסרטים, לבתי קפה ומסעדות, דרך שוברי הנחה לבתי מלון ומכוני ספא ועד לשוברים לחוגים וקורסים של פעילויות מגוונות: קורס נהיגת מרוצים, קורס בישול ואפיה, קורס סקי ועוד.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה