פגישות שכדאי לערוך בחברה

פגישות שכדאי לערוך בחברה

למרות שישנן פגישות רבות מיותרות המבזבזות זמן עבודה יקר, ישנן פגישות שדווקא חיוניות לחברה וכדאי לקיים אותן

שיתוף

הצלחת החברה שלך תלויה בשלוש פגישות נוספות שאינן מיותרות ובהחלט יסייעו להצלחת החברה:

מפגש שנתי רחב

אחת לשנה, צוות ההנהלה צריך לקיים פגישה שנתית נרחבת בהן יוגדרו מטרות השנה הקרובה ויסוכמו פעילויות השנה החולפת.
המטרות שהגדרתם כוללות יעדים פיננסיים ומטרות ההכנסות והרווח הנקי שאתם שואפים להשיג. גם הדרכים לביצוע צריכות לדון בפגישה, כגון: השגת לקוחות חדשים, פיתוח מוצרים חדשים, גיוס והכשרת עובדים. הפגישה לא תהיה אפקטיבית ללא כל אלו.
הפגישה צריכה להתחיל בשאלה: "היכן אנו רוצים לראות את החברה שלנו בעוד שנה מהיום? חברה עשו שימוש בשאלה זו על מנת להשיג הסכמה בנושא המדדים והיעדים הכספיים השנתיים שלכם. לאחר מכן, עבדו עם הצוות כדי לקבוע מה צריך לעשות על מנת להשיג את המטרות הללו.

פגישות מטרה חודשיות

המפתח להשגת היעדים השנתיים של החברה הוא "לפרק" אותם למטרות חודשיות קטנות אותן תוכלו להשיג בהצלחה.
ערכו פגישות חודשיות עם הצוות בתחילת כל חודש. התחילו את הפגישה בסיכום של מספר דקות את החודש הקודם. מה היו התוצאות החודשיות של החברה? האם הצלחתם לעמוד ביעדים החודשיים? או במידה ולא נסו לחשוב יחד מדוע, וחמש יש לעשות על מנת להשיג אותם.
בדיון על התוצאות בחודש הקודם, על כל עובד צוות לקחת חמש דקות כדי לדווח על היעדים שהוא הציב לעצמו לאותו חודש ואילו מהם הוא השיג. מה קרה עם אלו שלא הצליח להשיג, ומה יש לשפר.
לבסוף, הציבו את המטרות הכלליות שלכם עבור החודש הנוכחי. דברו על מה החברה יכולה להשיג כתוצאה מהצלחת הצוות והשגת מטרותיו. תנו לכל חבר צוות דקה או שתיים להכריז על מטרה אחת שהוא רוצה להשיג החודש שתסייע לחברה לצמוח.
אחד מחברי הצוות צריך לרשום את סיכום הפגישה ולאחר מכן לשתף עם כל המשתתפים. כל אחד מאנשי הצוות צריכים לזהות 5-7 יעדים ספציפיים אותם ישיגו החודש. עליהם לכתוב את המטרות הללו ולשתפן באמצעות כלי מקוון כגון Google Docs, דרכו כל אחד יוכל לצפות בהם."

מפגש דו שבועי

המפגש הבא הוא פגישה באמצע החודש. במהלך פגישה זו, על כל עובד לדווח על ההתקדמות שלו באותם 5-7 יעדים שנקבעו בתחילת החודש. אם היעדים מתגלים בלא מושגים, נסו להבין יחד כיצד כן ניתן להשיג אותם. בנוסף עליכם לדון בפגישה הדו חודשית, בנושא המאקרו של החברה, מה נעשה בחברה באופן כללי מבחינת היעדים העסקיים והמטרות והאם הצוות שלכם משתלב ופועל להשגתם. רוב הצוותים ממתינים עד סוף החודש כדי לקבוע אם התוצאות היו חיוביות. הפגישה באמצע החודש מספקת את המידע בזמן אמת כך שניתן לשנות את התוצאות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה