שיתוף

עובדים טובים ומוכשרים לא פשוט למצוא, מה גם שישנה תחרות עליהם מכל הכיוונים. כיצד אם כך מוצאים את העובדים הטובים ביותר?!.

לפעמים לא צריך להרחיק לכת ולהשתמש בטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר כדי להגיע למועמדים רלוונטיים.

לשיטות הגיוס המסורתיות יש את היתרונות שלהן, ובעידן כל כך אג'ילי שנע קדימה כל הזמן, החזרה אחורה דווקא, עשויה להוביל לתוצאות מפתיעות.

מתי לאחרונה פרסמתם מודעת דרושים בעיתון או במקומון? מתי לאחרונה תליתם מודעת דרושים על לוח מודעות באוניברסיטה?!. אולי זה הזמן לנסות שיטות אלו.

להלן 5 דרכים שונות שיסייעו לכם בתהליך מציאת עובדים מוכשרים וגיוסם לחברה:

בדקו אילו עמדות מחפשי עבודה מחפשים

אם אתם שואפים להתאים את מודעות המשרות הפנויות שלכם לתפקידים בהם מחפשי העבודה מעוניינים, תחילה כדאי להבין מה הם מחפשים בעצם. באמצעות גוגל אדוורדס תוכלו לאתר מילות מפתח עיקריות שמחפשי עבודה בתעשייה שלכם מקלידים בעיקר, על מנת למצוא משרות. כך תוכלו להשתמש באותן מילות מפתח כדי לקדם את מודעות הדרושים שלכם ברשת. במידה ואין לכם את הידע הדרוש לאיתור מילות המפתח, תוכלו להיעזר במקדמי אתרים שיסייעו לכם בכך.

הסתייעו בעובדים הנוכחים שלכם

טיפ חשוב ומומלץ הוא להיעזר בעובדים הנוכחים שלכם כדי למצוא ולגייס עובדים חדשים. תכנית "חבר מביא חבר" בחברה תסייע מאוד לגייס עובדים איכותיים שהעובדים הממליצים סומכים עליהם וסבורים כי הם יתאימו לתרבות החברה ולתפקיד.

העובדים הנוכחיים שלכם יודעים מה נדרש כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, והם יכולים לסייע לכם גם בהכנת מודעת הדרושים וגם בראיונות העבודה. אל תחששו לשלב אותם בתהליך, אין ספק כי כל הצדדים ירוויחו מהעניין.

חפשו מעבר לאזור הגאוגרפי שלכם

בתהליכי גיוס כישרונות מומלץ לשבור מחסומים גאוגרפיים, במיוחד כאשר הטכנולוגיה מאפשרת לנו להתחבר עם אנשים מכל רחבי העולם, לתקשר ולשתף פעולה. עובדים מכל מיני אזורים גאוגרפים שונים מוכנים לשקול רילוקיישן, במידה וההצעה משתלמת. לכן, אין כל שהעובדים המוכשרים הבאים שלכם יגורו בקרבת מקום. מעבר לכך, תפקידים המאפשרים לעובדים לעבוד מהבית, מאפשרים לכם לגייס לעבודה עובדים מכל רחבי העולם. שוק העבודה שלך יתרחב באופן אקספוננציאלי אם תביט מעבר למגבלות הגאוגרפיות.

השתמשו בפייסבוק כדי להגיע למועמדים פסיביים

מודעות גיוס כנראה לא יגיעו למועמדים פסיביים, אבל כולם נמצאים בפייסבוק בימים אלו, לכן, תוכלו להשתמש בתכונות מיקוד של פייסבוק כדי לפרסם את מודעות הדרושים שלכם בעמודים בהם נמצאים מועמדים פסיביים שאינם מחפשים עבודה באופן אקטיבי, אך יכולים בהחלט להתאים לפרופיל המועמד שלכם. כך תוכלו להציע להם הצעות מפתות ולקוות שיענו וישקלו את ההצעה.

השתמשו בשיטות הישנות

לפעמים, דווקא בעידן כל כך מתקדם, הדרך הטובה ביותר לגייס עובדים עובד היא לפנות לשיטות הישנות. פרסום מודעת דרושים בעיתון, באתרי דרושים, ובלוחות מודעות באוניברסיטאות ומכללות, יכול לעשות פלאים ולהגיע למועמדים שלא חשבתם עליהם. בדרך זו תשיגו אלמנט נוסף, בעת שתגדילו את המגוון האנושי בחברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה