שיתוף

עובדות חברת KLA ישראל ביבנה (לשעבר אורובטק) השיקו את פורום (Women in STEM Empowered) WISE. אירוע ההשקה התקיים בזום והשתתפו בו יותר מ-300 עובדות ועובדי החברה.

במפגש צויינו יעדי הפורום, בהם קיום פעילות מנטורינג למנהלות צעירות בחברה, במטרה לסייע להן להתפתח ולהתקדם לתפקידים בכירים, לתמוך בתהליכי גיוס עובדות במטרה לגייס יותר נשים לתפקידים טכנולוגים, להשתלב בפרויקט התנדבותי שמטרתו העצמת נשים, ולקיים הרצאות ופעילויות ההעשרה להגברת המודעות לנושא, דוגמת סדנת איזון בית קריירה, ועוד.

מור עזריה, מנהלת חטיבת ה- ERC אשר היתה בין מקימות פורום WISE בשנה שעברה, באתר של KLA במגדל העמק, סיפרה על חוויה אישית שחוותה ואשר שותפה לנשים רבות בתחום הטכנולוגיה מכירה.

היא אמרה, "עמדתי עם עוד אישה בדוכן של KLA בתערוכה בסן פרנסיסקו, וכל מי שעצר ליד הדוכן שאל אותנו 'מתי האנשים הטכניים יחזרו כדי שנוכל לדבר?', לעומת זה, בעניין המיקום של השירותים או הקפיטריה – התייעצו איתנו באופן חופשי".

פרופ' מרסל מחלוף, דיקנית הפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון בטכניון, ויזמת של שתי חברות סטארט-אפ בתחום היתה אורחת הכבוד באירוע.

פרופ' מחלוף, אשר הדליקה משואה ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, סיפרה על דרך החתחתים שהיא עצמה עברה כדי  להגיע למעמד ולהישגים שלה כיום.

היא הדגישה את החשיבות שיש לכך שנשים שהולכות בדרך זו יפגשו אדם שמאמין בה ומצליח להעביר לה את תחושת האמון בעצמה. היא סיפרה: "פרופ' סמדר כהן מאוניברסיטת בן גוריון אמרה לי, את נוסעת לפוסט דוקטורט.

"אמרתי לה שבדיוק עברנו להתגורר בערד, בעלי התחיל לעבוד במוטורולה ויש לנו שני ילדים. היא הזמינה את בעלי לפגישה  ואמרה לו 'אתה תגרום לכך שאשתך תיסע לפוסט דוקטורט'. וכך היה, בעלי התפטר, לקחנו את אמא שלי ואת הילדים ונסענו לפוסט דוקטורט בהרווארד למשך חמש שנים".

הרצאתה מעוררת ההשראה של פרופ' מחלוף זכתה לתגובות נלהבות מהמשתתפים ורבים בקשו להמשיך לשוחח עימה בתום ההרצאה.

אורית קרלין, מנהלת הפורום וסמנכ"לית קווי מוצרים בחטיבת פרונטליין של KLA, שהנחתה את האירוע, חתמה אותו בהזמנה לנשים ולגברים העובדים באתר KLA ישראל ביבנה להצטרף לפורום ולתרום מכישרונם וממרצם.

חברת KLA מפתחת ומייצרת מערכות ושירותים, המובילים חדשנות בתעשיית האלקטרוניקה העולמית.

החברה מספקת פתרונות לבקרת תהליכי ייצור מתקדמים בתעשיית המוליכים למחצה, תעשיית המעגלים המודפסים והצגים השטוחים ותעשיות נלוות בתחום הננואלקטרוניקה.

קבוצות המומחים של החברה, בהם פיזיקאים, מהנדסים, תוכניתנים, מדעני דאטה ומומחים לפתרון בעיות, יחד עם לקוחות מובילים, שותפים בפריצות הדרך הטכנולוגיות המניעות את העולם.

לאחרונה התקבלה החברה למועדון ה-Fortune 500, והיא מעסיקה כ-12 אלף עובדים בעולם.

בישראל מעסיקה החברה יותר מ-1,500 עובדים. עם לקוחות החברה נמנות החברות אינטל, סמסונג, TSMC ועוד. אתרי החברה בישראל שוכנים במגדל העמק וביבנה.

כנס רווחה וחווית העובד

כנס הגיוס השנתי 2024

אין תגובות

השאר תגובה