עדכוני לינקדאין שכל מגייס צריך להכיר

עדכוני לינקדאין שכל מגייס צריך להכיר

אין ספק כי שנת 2016 היתה שנה עמוסה ומוצלחת מאוד לרשת החברתית המקצועית לינקדאין

שיתוף
גיוס עובדים בלינקדאין

גיוס עובדים בלינקדאין

לא זו בלבד שלינקדאין רכשה את מייקרוסופט עבור סכום פנומנאלי של 26 מיליארד דולר, לאורך השנה החברה שחררה גם מספר דיווחי סטטיסטיקות חשובים מאוד ומספר מוצרים חדשים שיהפכו את חווית הגיוס ברשת לאפקטיבית ביותר שניתן.

להלן כמה עדכונים בלינקדאין שחשוב שכל מגייס יכיר:

Next Generation Recruiter

באפריל 2016 שוחררה גרסה חדשה של ומשודרגת של LinkedIn Recruiter שאפשרה למגייסים להגדיר תכונות חדשות כגון:

שורת חיפוש אינטואיטיבי

שורת החיפוש האינטואיטיבי הוא סרגל שמנחה אותך דרך החיפוש שלך להגדרת תפקיד ולמיומנויות נדרשות.

Find more people like

אם יש לכם מועמד שמנהל הגיוס נתן לו דירוג מצוין, תוכלו ללכת ללשונית Find more people like בלינקדאין ולהקליד את השם של המועמד המוכשר. החיפוש בלינקדאין יתייחס לפרופיל של המועמד שאת שמו הקלדתם והוא יפתח בפניכם רשימת מועמדים עם הגדרת תפקיד ומיומנויות דומות, שאף עובדים בחברות דומות לשל המועמד ובאותה תעשייה.

Smart Search

לאחר שתוצאות החיפוש שלכם מופיעות, בממשק החדש ישנם משטחים שמסננים בצורה מעודנת יותר, בהם תוכלו להוסיף או להוריד מילות מפתח, כדי לאתר את הכישרון המיוחד שתרצו למצוא. הרשימה כוללת פילטרים מתקדמים במיוחד שינחו אתכם לאורך החיפוש.

Spotlights

מסננים אלו יסייעו לכם לתעדף מועמדים אשר נוטים יותר לקשר עם החברה שלכם ויש להם מערכת יחסים עם החברה. לדוגמה: אנשים שפנו בעבר לחברה כדי להתראיין, אנשים שעובדים מול גורמים בחברה, וכד'. כך תוכלו לאתר כישרונות שכבר מכירים את החברה שלכם.

LinkedIn Students App

באפריל 2016 לינקדאין חשפה לראשונה אפליקציה מתאימה לסטודנטים שבקרוב יהיו בוגרי אוניברסיטאות ומכללות. האפליקציה היא מעין "מדריך חיפושי עבודה אישי" של הסטודנטים, ומטרתה לסייע לבוגרים להתמודד על משרות מול מועמדים בעלי ניסיון. כשסטודנט פותח את האפליקציה לינקדאין מציג עבורו בצעות קריירה יומיות בחברות שמתאימות למסלול הלימודים שלו וטיפים לשיפור הזדמנויות העבודה.

A New LinkedIn Job Posting Experience

עוד בחודש אפריל השיקה רשת לינקדאין קמפיין פרסום משרות חדש שבאמצעותו לא תצטרכו לכתוב את מודעת הדרושים שלכם בכל פעם מחדש. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את תיאור התפקיד והמשרה, ולינקדאין תדע לאתר את פרטי החברה ואנשי הקשר אליהם המועמדים יצטרכו לפנות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה