שיתוף

זהו סיימנו בהצלחה עוד אירוע משאבי אנוש מוצלח, והפעם האתגרים היו אפילו גדולים, לאור המצב בחודשים האחרונים.

את האירוע המדובר, אשר כלל שלושה כנסי משאבי אנוש: כנס תקשורת פנים ארגונית, כנס שכר והטבות וכנס דיני עבודה, תכננו לעשות במקור בנובמבר 2023, אך לאור הלחימה נאלצנו לדחות את האירוע ולקיימו רק שלשום, ה- 15.1.2024. בנוסף לשינוי המועד, הכנס גם זז במיקומו ועבר ממלון כפר המכביה, אשר מארח בימים אלו מפונים מהדרום, למרכז האירועים לאגו, ראשון לציון.

כנס תקשורת פנים ארגונית
מליאת כנס תקשורת פנים ארגונית

ולמרות כל זאת מדובר בכנס מוצלח, עם פידבקים מעולים ממרבית המשתתפים. באירוע נכחו מעל 300 מנהלי.ות משאבי אנוש מארגונים שונים, ומספר חברות הציגו מוצרים ושירותים לארגונים במסגרת התערוכה שנערכה באזור ההתכנסות של האירוע.

לאלבום התמונות מהאירוע – כנסו ותייגו את עצמכם!

לאחר האירוע ערכנו את הגרלת הכנס בו הגרלנו טאבלט כפרס בין ממלאי גלויית ההגרלה. בתחילה זכה משתתף משירות בתי הסוהר, אך לאחר בירור פנימי בתוך הארגון נאמר לו כי הוא לא יוכל לקבל את הפרס ולכן הגרלנו את הפרס פעם נוספת והפעם עלה בגורל המשתתף יניב כהן, מנהל תקשורת פנים ארגונית מרשות הטבע והגנים.

זוכה הגרלת אירוע משאבי אנוש ינואר 2024

מתכוננים כבר לאירוע הבא שלנו?
ב-18.3 נערוך אירוע משאבי אנוש נוסף, הפעם במלון דיויד אינטרקונטיננטל, אשר יכלול 2 כנסים: כנס ההדרכה והלמידה ו-כנס קהילת הגיוס. מידע נוסף (לו"ז ומרצים) וכן רישום לכנסים עצמם ניתן למצוא בקישורים המצורפים.


לסיום תוכלו למצוא בקישורים הבאים מספר מצגות וכלים נוספים שחלק ממרצי הכנס התבקשו לחלוק איתכם במהלך הכנס ע"י המשתתפים.

קבצים להורדה:
מצגת של בועז נחמד – כלים מתקדמים לניהול משא ומתן למנהלי.ות משאבי אנוש, כמו כן, בועז מאפשר לכם להוריד גם את ספרו המלא, באופן דיגיטלי, מהקישור הבא: מומחה משא ומתן המהדורה המורחבת.
מצגת של איריס טייכר מחברת הזרע – שותפות משאבי אנוש ומרקום
מצגת של אילן קירשנבאום מחברת ד״ר אג׳ייל ומיכל שלומי ממכללת רופין – כלי לבניית ארגון דיאלוגי-אג'ילי
מצגת של עדי כהן לוי ממכון דרייב – סודות התקשורת המטעינה

ובנוסף כלי לפעילות מעוררת השראה לשנה האזרחית החדשה באדיבות ירון גולן מחברת ®Points of You אשר העביר את סדנת סוף היום באירוע.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה