אל תפגרו אחרי הטרנדים

אל תפגרו אחרי הטרנדים

יש דברים שחייבים לקרות במחלקת משאבי אנוש שרוצה להשפיע על השורה התחתונה של העסק ולהתמודד בהצלחה בתחרות על כישרונות

שיתוף
טרנדים במשאבי אנוש

הנכס החשוב ביותר של חברה הוא האנשים שלה, ותפקידם של משאבי אנוש הוא לדאוג לנכס הזה ולטפל בו. כשחברות ממשיכות להיאבק על עובדים ומועמדים בעלי יכולות, מחלקת משאבי אנוש שמאבדת את היתרון התחרותי שלה עלולה לגרום לבעיות גדולות בשאר חלקי העסק. מאט טארפי מאתר משאבי אנוש The Hiring Site מונה שבעה טרנדים שיעזרו לכם לשמור על רלוונטיות ולשמר כישרונות.

1. גישה אסטרטגית. חברות צריכות להסתכל על החלטות העסקת עובדים בטווח הארוך וברמה האסטרטגית. מחלקות משאבי אנוש צריכות להביט קדימה אל מה שיהיו צרכי הגיוס של החברה שלהם בהמשך הדרך וליצור אסטרטגיה שתעזור להם לענות לצרכים אלו.

2. החלטות מגובות בנתונים. חברות חכמות מנצלות את עושר נתוני הגיוס הזמינים להן כדי לקבל החלטות עסקיות חכמות יותר ולשפר את היעילות. אך היו זהירים שכן קבלת החלטות על בסיס נתונים ללא הבנה מלאה של משמעות הנתונים או כיצד לשאול את השאלות הנכונות, עלולה להוביל לצרות נוספות.

3. לפשט. היום הזמן של אנשי משאבי אנוש יקר מתמיד. אוטומציה, האצלת סמכויות וצמצום הפעילויות גוזלות הזמן הן הכרחיות לכושר התחרותיות. התייעלו באמצעות גיבוש הכלים והשירותים שאתם משתמשים בהם עבור פונקציות משאבי אנוש שונות, בעיקר אלה שאינן מתקשרות היטב עם אחרות. ניווט בין הכלים השונים ומעקב אחר מידע חיוני שנמצא בין מוצרים לא מתאימים זה כמו לנווט במקביל במספר מבוכים. קחו צעד לאחור, הביטו במערך שלכם וחפשו דרכים לפשט אותו.

4. השקעה בעובד. הכנסת עובדים חדשים ומוכשרים מאוד אינה הדרך היחידה לפיתוח בסיס כישרונות חזק. מתן דגש רב יותר על פיתוח עובדים מיטיב לא רק עם העובדים עצמם ברמת הפרט אלא עם החברה כולה.

5. מגוון והכללה. שיפור המגוון הארגוני אינו רק צעד של יחסי ציבור. יש לכך יתרונות עסקיים, ביניהם העלאת היצירתיות והיכולות לתקשר ביעילות עם שווקים וקהלים שונים. בססו אסטרטגיה של ראיית התמונה הגדולה שלא רק תוסיף מגוון לספירת הראשים הכללית אלה גם תכליל מגוון גדול יותר של עובדים בכל דרגי הארגון.

6. חוויית מועמדים. מחפשי עבודה מגלים שהם יכולים להיות בררניים יותר בנוגע למקומות העבודה שאליהם הם פונים. אם אתם רוצים למשוך את תשומת הלב שלהם ולגייסם לארגון שלכם, אתם צריכים להבין איך הם מרגישים בנוגע להגשת מועמדות למשרה, מהן הציפיות שלהם ומה חשוב להם.

7. משאבי אנוש שמגיבים. מה שעושים משאבי האנוש יכול להשליך על השורה התחתונה בדרכים שלא חשבתם עליהם. בסקר שבוצע לאחרונה, 58% ממחפשי העבודה דיווחו שסביר פחות שיקנו מחברה שלא שמעו ממנה בחזרה לאחר שהגישו מועמדות למשרה בה. כלומר, אם מחלקת משאבי אנוש לא טיפלה נכון במועמד, החברה הפסידה לקוח ולהפך! במונחים של הדברים שמחפשי העבודה שונאים, לעולם לא לשמוע ממעסיק פוטנציאלי נמצא בראש הרשימה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה