מערכת גיוס עובדים Synerion Recruitment – תכונות עיקריות

מערכת גיוס עובדים Synerion Recruitment – תכונות עיקריות

לדברי אנשי הפיתוח של Synerion , במהלך פיתוח מערכת גיוס העובדים החדשה הוקדשה חשיבה רבה למשובי הלקוחות, משתמשי מערכת HumaNet , על מנת ליצור מערכת "ברמה אחרת"

שיתוף
אורית אייזנשטיין- סינריון

Synerion Recruitment, מערכת גיוס העובדים החדשה של חברת Synerion (לביא טיימטק לשעבר) שהוצגה בפני כנס לקוחות של החברה לפני כשבוע, מאפשרת ניהול משרות, קליטת קו"ח, יצירת מאגר מועמדים, הצלבת נתוני מועמדים מול דרישות התפקיד ועוד. המערכת באה להחליף את מערכת הגיוס הוותיקה   HumaNet.

אורית אייזנשטיין, מנהלת תיקי לקוחות בסינריון, ציינה במהלך הצגת המערכת בכנס כי צוות הפיתוח של החברה הקדיש חשיבה רבה למשובי הלקוחות, משתמשי מערכת  HumaNet , ולדבריה, פתרו את רוב הבעיות במערכת הקודמת ויצרו מערכת "ברמה אחרת".

אייזנשטיין ציינה תחילה את התפריט, המאפשר להתנהל ולעבוד בכמה מסכים במקביל בלי לצאת מהמערכת. בנוסף, המערכת החדשה קולטת באופן אוטומטי קורות חיים של מועמדים ממקורות שונים: מייל, פקס, אתרי אינטרנט של הארגון או של רשתות חברתיות, ומתייגת אותם על פי אזור מגורים, ניסיון תעסוקתי, השכלה, כישורים ותק ועוד, מה שמאפשר למערכת לנתח בעצמה את מידת התאמתו של המועמד למשרה המבוקשת ולבצע תהליך סינון ראשוני יעיל יותר ומדויק יותר ולהקל בכך על חייה של רכזת הגיוס.

כמו כן, המערכת מאתרת כפילויות, קרי קורות חיים אשר מופיעים יותר מפעם אחת במערכת (לרוב כי נשלחו בתקופות זמן שונות) וממזגת אותם בתיק מועמד אחד, כאשר ניתן משקל יתר לגרסה האחרונה, שהיא לרוב המעודכנת ביותר לגבי כישוריו של המועמד.

בכל מה שקשור להקמת משרות לאיוש, המערכת מציעה מעגל שלם של משרה. היא מקימה משרות חדשות על פי הגדרת העיסוק ויכולת התאמה למשרה, יש לה יכולת ניהול פרטי המשרה מבחינת תפקיד, השכלה, כישורים ועוד וכן יכולת להפיץ את המשרה למקורות גיוס שונים, אם חברות השמה, רשתות חברתיות ועוד.

תכונה חשובה שהובלטה הן על ידי אייזנשטיין והן על ידי מיטל וקסלבאום, רכזת  גיוס הדרכה ורווחה ב-UBank, שכמי שעשתה שימוש במערכת הציגה בכנס "סיפור לקוח", היא יכולת הניהול של תהליך הגיוס, לבצע בקרה וניתוח התהליך, וזאת באמצעות דוחות מפורטים. המערכת מסוגלת לבצע מעקב אחרי משימות ביצוע מול המועמדים לאורך כל תהליך הגיוס ולעדכן את רכזת הגיוס בכל שלב. כך ניתן לאתר היכן תהליך הגיוס "נתקע" ואפשר לבדוק אם קיימת בעיה עם מועמד או מועמדים מסוימים או שמדובר בבעיה מערכתית בארגון, קרי שלב שמעקב יתר על המידה את תהליך הגיוס.

בנוסף, המערכת מציעה סנכרון מלא מול MS אופיס, כולל אאוטלוק ואפשרות ייצוא לאקסל. ניהול מסמכים ומנוע חיפוש קורות חיים במאגר, שמירת היסטוריה של מועמדים, קליטת מועמדים שהתקבלו לעבודה ופתיחת רשומת עובד בתיק עובד בסיום תהליך הגיוס.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה