מחפשים עבודה בהיי-טק? שלוש חברות ענק מגייסות עובדים

מחפשים עבודה בהיי-טק? שלוש חברות ענק מגייסות עובדים

מיקרוסופט, אי-ביי והחברה המקומית קלא טנכור, הכריזו על גיוס צפוי של עשרות עובדים כל אחת, בחלקם גם חסרי ניסיון

שיתוף
ניהול משאבי אנוש
ניהול משאבי אנוש

חברות ההיי-טק מיקרוסופט, אי-ביי והחברה המקומית קלא טנכור, הודיעו בתחילת השבוע על גיוסי כוח אדם.

הראשונה היא ענקית המכירות אי-ביי (eBAY), שקיימה אתמול (יום א') מפגש מכירות מיוחד לכבוד ההשקה הרשמית של מרכז הפיתוח החדש שלה בלב תל-אביב. באירוע נכחו ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי וסוללת בכירי החברה.

מהלך ההקמה יאיץ את הצורך בגיוס עשרות עובדים חדשים ב-2012, שיזכו לעבוד במיקום מרכזי ביותר: שדרות רוטשילד בתל-אביב, שם ייקבע משכנו של מרכז הפיתוח. המרכז יעסוק בפיתוחים לתחום הקניות החברתיות.

 סטודנטים מצטיינים

גם במרכז המחקר והפיתוח (מו"פ) של מיקרוסופט בישראל הצהירו על גיוס נרחב של עשרות סטודנטים מצטיינים, כעובדים מן המניין במרוצת 2012.

הסטודנטים עתידים להשתלב בצוותי הפיתוח של כל המוצרים האסטרטגיים המפותחים במרכז המו"פ, לרבות צוותי פיתוח של טכנולוגיות ענן, מוצרי אבטחה, גישה מרחוק, אקס-בוקס, טכנולוגיות אונליין ומוצרי בידור.

מצבת כוח-האדם במרכז המו"פ של מיקרוסופט מונה כיום כ-600 איש.

 מעדיפים ללא ניסיון

החברה השלישית והאחרונה שהכריזה אתמול על גיוס עובדים חדש היא קלא טנכור, שמקום מושבה במגדל העמק.

בחברה פתחו בהליך גיוס של כ-50 מהנדסים, אקדמאים, סטודנטים והנדסאים בתחומי התוכנה, האופטיקה, הפיסיקה, הכימיה והאלקטרוניקה. אלו אמורים להשתלב במחלקות המחקר, הפיתוח, השיווק והייצור בחברה, המעסיקה כיום כ-400 עובדים.

גלית גינזבורג, מנהלת משאבי האנוש בקלא, אמרה כי "בניגוד לחברות אחרות המעדיפות לקלוט מהנדסים בעלי ניסיון של כמה שנים, אצלנו מאמינים ביתרונות הגלומים בגיוס בוגרים טריים המגיעים למפעל היישר משורות האקדמיה."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה