מועמדים משאבי אנוש: עמנואל דביר מחפש את האתגר הבא

מועמדים משאבי אנוש: עמנואל דביר מחפש את האתגר הבא

עם ניסיון מוצלח בגיוס והשמת עובדים בהייטק, הוא מחפש את האתגר הבא במשאבי אנוש

שיתוף
כוח אדם

נא להכיר: עמנואל דביר, מעוניין במשרות גיוס או בכל תחום במשאבי אנוש, שיהיו מעניינות ומאתגרות. הוא מציע ניסיון של למעלה משנתיים בגיוס והשמה.

לתחום משאבי אנוש הגיע לאחר שסיים את לימודיו לתואר ראשון (B.Sc) בפסיכולוגיה. "שאפתי לשלב את ההיבט הפסיכולוגי – היעוץ וההכוונה, עם ההיבט המכירתי ושכולל עבודה עם אנשים", הוא אומר.

את דרכו בתחום התחיל בחברת Soft Valley, חברת השמה בתחום ההייטק, כאחראי על גיוס עובדים ומנהל תיקי לקוחות. דביר מעיד על עצמו כמומחה בכל הקשור לגיוס עובדים בתחום ההייטק, ובמסגרת תפקידו גייס לתפקידים שונים, ביניהם:

 IT Managers, System administrators, Support (tier 1-4)

Marketing/ Internet-Affiliate/Account Managers, SEO, SEM

R&D – Java/J2ee, PHP

כדי להצליח בתהליך הגיוס, היה בתפקידו דגש על שמירה על יחסי אנוש מעולים עם כל הדרגים בארגון, החל מהמועמדים לעבודה ועד למנהלים המכירים את הלקוחות.

תפקידו כלל גם:

  • צייד ראשים. פנה באופן יזום למועמדים "רדומים" שאינם מופיעים במערכת כמחפשי עבודה, והציע להם תפקידים והזדמנויות להמשיך לקריירה חדשה.
  • כתיבה ועריכה של תיאור המשרות ודרישות התפקיד, פרסום המשרות בלוחות דרושים ורשתות חברתיות.
  • הרחבת מספר הלקוחות על ידי פניה ללקוחות חדשים ושימור הקיימים.

עוד בשירות הצבאי עסק במתן שירות ובעבודה מול מספר ממשקים בארגון, כשמילא תפקיד של רכז אמצעי תקשוב.

במסגרת תפקידו היה אחראי על רישום ושליטה באמצעי התקשוב החל מרמת הגדוד ועד רמת הפיקוד. במקביל היה אחראי על מתן שירות למשתמש, ועבודה מול היחידה הטכנולוגית-לוגיסטית הפיקודית.  

בין היתר היה אחראי על מרכז המתנדבים ביחידתו, כשעבד מול המדריכים שלהם והיה אחראי על קליטה וליווי המתנדבים ביומם הראשון ביחידה.

את ניסיונו התעסוקתי באזרחות החל בתחום השירות והמכירות בקווי זהב. לאחר מכן המשיך בטלאול כנציג שירות ושימור לקוחות בכיר. במסגרת תפקידו העניק שירות לפונים למוקד למשרד הרישוי, רשויות מקומיות, וחברות תקשורת כמו הוט ואורנג'.

דביר מעיד על עצמו כרכז גיוס הרואה את המועמד קודם כל כאדם שעליו לפרנס את עצמו ואת משפחתו. "אם יש רכזים שוויתרו על מועמד מסוים לאחר שלא הצליחו למצוא לו משרה מתאימה, אני המשכתי, העמקתי וחפרתי, ומצאתי שיש במועמד הרבה מעבר למה שכתוב שחור על גבי לבן בקורות החיים שלו, וכן מצאתי לו תפקיד מתאים שהוא ממשיך ומרוצה בו עד היום".

ערך מוסף נוסף שהוא מציג לזכותו, הוא הבנת האיזון בין החשיבות לרצות את הלקוח המחפש עובדים, לבין ריצוי המועמדים. "במקצוע הזה ישנה חשיבות גבוהה בשמירה על יחסים בינאישיים עם כולם, כולל כל מועמד שלא התקבל לעבודה".

ניתן ליצור קשר במייל: emanuel.dvir@gmail.com

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה