שיתוף

למרות שיש דורות שונים של עובדים כיום בארגונים: דור ה- Y, הבייבי בומרס, דור ה- X, וכו', ניכר כי דור ה- Y הוא הדור השונה מכולם.

דור ה-Y על אף הסטריאוטיפים, אוהבים לעבוד ובוחרים בקפידה את מקום עבודתם. הם מעדיפים מקום עבודה שפועל על פי ערכים מקודשים כגון: חשיבה ירוקה, תרומה לקהילה, ועוד. השכר וההטבות חשובות עבורם, אך המשמעות בעבודה, היא הפן עליו ם שמים את הדגש העיקרי.

מדוע עלינו לאמץ את החשיבה הנכונה של בני דור המילניום?

התכונות שבני דור ה- Y מחפשים במקום העבודה כגון מדיניות תורמת, הוקרת העובדים על תרומתם, משמעות במוצרים ובשירותים שהחברה מספקת, כל אלו הם ערכים חשובים שראוי לאמץ אותם.

כאשר אנו עובדים מתוך משמעות וערך, המעורבות שלנו גדלה וכן הרצון לעבוד קשה ולהצליח. אין ספק כי דרך זו מגדילה את הרצון שלנו להתמיד ולעבוד קשה, ולתרום למען החברה.

דור ה- Y מונחה טכנולוגיה ובעל אוריינטציה טכנולוגית מצוינת. הדבר מאפשר להם ללמוד בקלות תוכנות וחומרה חדשה, ולאמץ בקלות טכנולוגיות חדשות.

אין ספק שזהו ערך חיוני מהותי בעידן הקדמה הטכנולוגית והשינויים התכופים. אם נאמץ את הגישה הזו, וודאי שנרוויח מכך.

בני דור ה- Y דוגלים בלימודים והשכלה גבוהה. הם יעדיפו להשקיע את שנות הנעורים שלהם בלימודים ולהתחיל לעבוד רק לאחר שסיימו תואר אחד לפחות. הגישה הזו מספקת להם מאגר נרחב של ידע וכישורים טובים שיאפשרו להם להיות עובדים מוכשרים לאחר מכן. זו גישה חיובית. אנשים שאוהבים ללמוד ולהתפתח, הם אותם אנשים שיצליחו בקריירה שלהם. אין ספק שמומלץ לאמץ את הגישה הזו.

לבני דור ה- Y יש ערך מחויבות גבוה. הם אומנם נוטים להחליף עבודות די בקלות, אך כאשר ימצאו מקום עבודה שמספק להם את אותם ערכים והוקרה כפי שהם מצפים להם, הם יתמידו ויישארו בו לאורך זמן ונאמנותם אינה מוטלת בספק. זוהי מדיניות חשובה וראויה לאימוץ, שכן הנאמנות שלך למקום העבודה מניבה פרי כאשר מדובר באפשרויות קידום ופיתוח מצד החברה. ההעדפה תמיד תהיה לקדם ולפתח את הנאמנים לך ביותר.

בני דור ה- Y דוגלים באיזון בין העבודה והבית ואינם מוותרים על כך. המשמעות היא שבני המשפחה שלהם זוכים לראותם באופן תדיר והם מקבלים ערך נוסף לחיים מלבד העיסוק בקריירה. אין ספק, שזהו ערך ראוי להערצה ושווה לאימוץ. אנשים שמקדישים את חייהם גם לבני המשפחה, זוכים לקשר חיובי ואמיץ עם הקרובים להם ביותר. בגיל מבוגר כנמצאים בשלב של חשבון הנפש הפרטי, הזמן שבילינו עם המשפחה ותמכנו בהם, יהיה החשוב לנו ביותר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה