לקראת חנוכה: עיצוב סביבת עבודה מוארת לעובדים

לקראת חנוכה: עיצוב סביבת עבודה מוארת לעובדים

חברת פייבר עיצבה את משרדיה כך שיהוו השראה ויצירתיות עבור העובדים

שיתוף
פייבר. קרדיט- עמית גושר

משרדי חברת פייבר. צילום: עמית גושר

עיצוב סביבת עבודה באופן מתוחכם ויצירתי שיהווה השראה לעובדים ויתמוך בעבודתם, הינו קריטי בסביבות העבודה המודרניות של היום.

חברות שמות דגש רב בבחירת מיקום משרדי החברה, הנוף הנשקף מהחלונות, מבנה הבניין, הצבעים, הטקסטורה ועיצוב המשרדים.

חברת פייבר אשר הוקמה בשנת 2010 ומשרדיה הראשיים ממוקמים בתל אביב, בחרה בעיצוב יצירתי שיהווה השראה לעובדים. לחברה משרדים נוספים ברחבי ארה"ב בערים ניו יורק, סן פרנסיסקו ומיאמי.

ורד רביב שורץ, סמנ"כלית חברת פייבר, אומרת: "העובדים מבלים את חלק הארי של היום שלהם במשרד ועל כן הם מצפים לעבוד בסביבה שמעודדת יצירתיות, פרודוקטיביות ואינטראקציה בין-אישית. הם רוצים מרחב שמאפשר להם מחד גיסא להתמקד בעבודה ומאידך גיסא ליהנות מתחושה של מעין "בית שני"".

משרדי חברת פייבר. צילום: עמית גושר
משרדי חברת פייבר. צילום: עמית גושר

עד כמה השקעתם בעיצוב המשרדים והמבנה?

"השקענו הרבה מחשבה בעיצוב ומבנה המשרד על מנת לוודא שיוכל לענות על דרישות העבודה השונות, ישקף את התרבות הארגונית ויהיה אטרקטיבי לעובדים. כל פיסת ריהוט, אלמנט עיצוב או דקורציה, תוכננו בקפידה מתוך מחשבה על העובדים שלנו ועל הקהילה שלנו".

כיצד משפיעה סביבת עבודה איכותית על היצירתיות והפרודוקטיביות של העובדים?

"אנו מאמינים שמרחב יצירתי מעודד יצירתיות, ושמבנה ישיבה של Open Space מקדם אינטראקציה בין הצוותים ובתוך הצוותים עצמם. יצרנו מגוון של אזורי מפגש בעיצובים שונים, ובנוסף, נעזרנו בחברי הקהילה שלנו בעיצוב המשרד על מנת להזכיר לעובדינו שמעל לכל אנחנו כאן כדי לשרת קהילה של מיליוני משתמשים שסומכת על הפלטפורמה של Fiverr".

כיצד נראים המשרדים שלכם?

"המרחב המשרדי מאוד פתוח ושקוף. יש בו אווירה חמימה וביתית והוא משקף את הערכים שאנו תומכים בהם- שיוויון, שקיפות, שיתוף פעולה ויצירתיות. ניסינו לשקף את הגיוון של הצוות שלנו ושל הקהילה שלנו באמצעות עיצוב אקלקטי- הכולל ריהוט ואבזור בהשראת מדינות שונות ותרבויות שונות, שילוב חדש וישן, בטון, עץ ממוחזר ועוד.

אחד מהאלמנטים המרכזים היה השימוש שלנו בחברי הקהילה בתהליך העיצוב. הזמנו פריטי אמנות ממעצבים ומאיירים מקרב מהקהילה והדפסנו אותם על מגוון חומרים הכוללים קרטון, עץ ובטון וכן יצרנו מעיצובים אלה פריטי ריהוט כמו כריות נוי, שעוני קיר, שולחנות קפה ועוד.

כל העובדים וחברי ההנהלה יושבים במרחב פתוח, על פי צוותי עבודה. בנוסף, יש לנו מספר סוגי חדרים ואזורי מפגש, מתאי טלפון לחדרי ישיבות גדולים, ובהם חדרים סגורים ומתחמי לאונג' פתוחים שמאפשרים את כל סוגי השיח וההתכנסות".

משרדי חברת פייבר. צילום: עמית גושר
משרדי חברת פייבר. צילום: עמית גושר

מה היתה המחשבה מאחורי עיצוב המשרדים?

"התמקדנו בשני תחומים בעת בניית המשרדים:

1. מחשבה על רווחת עובדינו, קידום שקיפות ושיתוף פעולה וייצוג הערכים שלנו באמצעות העיצוב

2. הצגת הכישרון הרב הגלום בקהילה שלנו, שיהווה תזכורת מתמדת לעובדינו לבסיס לעשייה של Fiverr ולעובדה שהצלחתנו היא למעשה הצלחת קהילת המשתמשים שלנו".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה