כנס משאבי אנוש 2012: קלינטון ווינגרוב ישא הרצאה בנושא HR Global

כנס משאבי אנוש 2012: קלינטון ווינגרוב ישא הרצאה בנושא HR Global

קלינטון ווינגרוב, מבכירי מנהלי ה-HR, צפוי להרצות בכנס משאבי אנוש 2012 על: תפקידו ומעמדו של מנהל HR בארגון הגלובאלי

שיתוף
קלינטון ווינגרוב - כנס משאבי אנוש
קלינטון ווינגרוב - כנס משאבי אנוש

קלינטון ווינגרוב, מנהל בכיר בפילת העולמית ואחת הדמויות הדומיננטיות בעולם ה-HR  בשני העשורים האחרונים, מגיע לישראל כדי להשתתף בכנס משאבי אנוש 2012 שמפיקה חברת HRus. קלינטון ירצה במליאת הכנס, לצד חיים רומנו מנכ"ל פרטנר וגיל פרץ, יו"ר המרכז לאימונים בעסקים מקבוצת O-Group.

הזמנה אישית לכנס HR2012 מקלינטון ווינגרוב – על מה הולכת להיות ההרצאה ומה ניתן יהיה ללמוד מימנה:

בכנס משאבי אנוש 2012 שיתקיים במלון דן פנורמה ת"א ואליו מוזמנים מאות חברי הקהילה וביניהם מנהלי משאבי אנוש, רכזי שכר ורווחה, מנהלי הדרכה, פיתוח וייעוץ ארגוני ומנהלי פיתוח משאבים בארגונים הבולטים במשק – צפוי ווינגרוב לשאת הרצאה בנושא: ניהול משאבי אנוש בעידן הגלובליזציה, כשבאג'נדה ניתן למנות את הנושאים הבאים:

  • מהי גלובליציה, מהן ההשלכות שלה על הארגונים המשתלבים במגמות גלובאליות וכיצד זה משפיע על מנהלי ה-HR?
  • סקירת הטרנדים המובילים בתחום ה-Global HR, הבנת מודלים בסיסיים והיכולת להטמיע מודלים גלובאליים בהתאמה מקומית – הפיכת טרנדים ומודלים לכלים פרגמטיים, אד הוק, בהתאם לתרבות הארגונית שהיא נגזרת של צרכי הארגונים החדשים.
  • מהי הגדרת תפקידו של מנהל משאבי אנוש בארגון בתהליך הגלובאליזציה? מהן הדרישות ממנו מצד הארגון ואילו כלים עומדים לרשותו בתהליך?
  • איך מניעים עובדים בארגון גלובאלי ומהם האתגרים הניצבים בפני מנהלי משאבי אנוש לקראת 2012 בהנעת עובדים, וזאת על רקע הצבת סטנדרטים גבוהים יותר ודרישות מחמירות יותר כלפי העובד מצד הארגון, כשכנגד
  • שינויים טכנולוגיים והשפעתם על מחלקת משאבי אנוש – סקירת הפונקציות המרכזיות של מערכות HR ותרומתן בניהול מחזור עובד (קליטת עובד, שכר, תגמולים, פיצויים ועוד) וכמובן ניהול כישרונות.
  •  HR Metrics– כיצד נדרשת מחלקת משאבי אנוש לפעול בעידן המטריקס, בארגונים רב לאומיים, בהם נדרשת קבלת החלטות באופן מושכל, תוך מחקר וניתוח, בשימוש במידע חוצה ארגון ואף חוץ ארגוני. המעבר של מנהלי HR מניהול אדמיניסטרטיבי לניהול מידע – לניהול ידע ארגוני.
  •  קלינטון ווינגרוב: "המשבר הכלכלי שינה את פני המשק לעין שיעור ואחד התחומים בהם ניתן לצפות את השינוי הדרמטי ביותר, אולי אף המהפכני, הוא משאבי אנוש. בכירי המשק למדו בעת משבר כי משאבי אנוש הוא הנכס הגדול ביותר וכי מנהל משאבי אנוש הוא גורם קריטי בשמירה על החברה, בהיבט ההישרדותי ביותר, ועל פיתוח החברה לכדי צמיחה והצלחה עם חלוף המשבר. אם בעבר, ולאו דווקא בעבר הרחוק, מנכ"לי חברות היו מכתרים עצמם במנהלים פיננסיים, יועצים טכנולוגיים ואסטרטגים תקשורתיים, הרי שכיום שמו של מנהל משאבי אנוש הוא אחד הדומיננטיים ביותר בלו"ז של המנכ"ל. קהילת משאבי אנוש נמצאת בעידן חדש ומרתק. לפנינו הזדמנויות חדשות אך גם אתגרים לא מעטים והעבודה מרובה! אני מזמין את קהילת ה-HR בישראל להצטרף אלינו ולהגיע לכנס משאבי אנוש  2012."

לראיונות שביצענו עם קילנטון ווינגרוב לקראת הכנס:

אני יכול להחליט ב-10 דקות – אם מנהל משאבי אנוש הוא טוב או לא! (1)

אם אתה ממתין שיזמינו אותך לישיבה – אתה לא ראוי להשתתף בה (2)

לפרטים נוספים ורישום לכנס:

HR2012 – הכנס השנתי למשאבי אנוש בעסקים 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה