שיתוף

ימי גיבוש עובדים או בשמם היותר פופולרי – ימי כייף, כבר הפכו תופעה רווחת ברוב הארגונים, מהקטנים ביותר ועד הגדולים. מגוון הרעיונות לימי כייף רק הולך וגדל מיום ליום עד כדי תחרות סמויה בין החברות על הרעיונות המקוריים ביותר.  אבל יש סוג אחד של יום כייף או יום גיבוש שפחות נהוג לדבר עליו – יום שכולו התנדבות ותרומת עובדי הארגון לקהילה.

זהו יום שעובדי החברה בוחרים מרצונם להתנדב במקום שזקוק לידיים עובדות ולהקדיש את היום כולו לסיוע לאחר. לקראת חג הפסח יצאו עובדי חברת אסנס ליום כייף שכזה – התנדבות בחוות החופש.

התנדבות בחוות החופש

כחלק מפעילויות התרומה לקהילה לקראת הפסח הקרב ובא, יצאו עובדי חברת Essence, ספקית גלובלית של פתרונות לחיים מקושרים, להתנדבות בחוות החופש – מרכז חינוכי, לימודי וחווייתי להקניית אורח חיים בריא ואקולוגי.

המקום מהווה בית לבעלי-חיים שניצלו מתעשיית הבשר, החלב והביצים, והוא הוקם בתרומות ובאמצעות מאמץ משותף וסיוע של מתנדבים רבים. ״ההתנדבות הייתה הזדמנות מעולה לנעול מגפי עבודה, להפשיל שרוולים ולנשום קצת אוויר של כפר, יחד עם הידיעה שאנחנו תורמים כאן. שכן, מדובר במיזם חינוכי חשוב שמטרתו המוצהרת היא העלאת המודעות לחשיבות חייהם של בעלי החיים, אומרת ורד נימני, דירקטור משאבי אנוש ואדמיניסטרציה בחברת אסנס. "זהו מקום שמאוד התאים לנו בתפיסת העולם שלנו, שאומרת שככל שאדם מעניק יותר, כך הוא מתחזק ומתעצם".

חווית עובד חיובית

לפני כחודש אמרה נימני בראיון ל-HRus, כי "נושא חוויית העובד הוא חלק מהותי מעולמות התוכן שלנו. בשלב מאוד מוקדם הבנו ששביעות רצון העובדים וחוויית העובד של העובדים משפיעות בצורה ישירה על חווית הלקוחות".

לדבריה, "אנחנו מעניקים לעובדים אחריות רבה ומנסים לחזק ולהכניס אנרגיות של שותפות והשפעה. אין לי ספק שהשפעה, יוזמה ולקיחת אחריות, הם ערכים שטבועים ב-DNA שלנו כחברה, ואצל כל עובד ועובדת. ערכים אלה תורמים להצלחה העסקית של הארגון כולו".

אסנס היא ספקית גלובלית של טכנולוגיות IoT ופתרונות לחיים מקושרים (Connected-living) מבוססי ענן, לתחומי האבטחה, התקשורת וספקי שירותי בריאות דיגיטלית. מוקד הפעילות של החברה, שמכרה עד היום מעל 25 מיליון מוצרים, נמצא באזור ההייטק של הרצליה והיא מעסיקה 600 עובדים. לחברה משרדים בהרצליה, ספרד, ארה״ב, וסין.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה