חייכו למצלמה: 3 דרכים לשימוש בווידאו לשיפור חווית המועמד

חייכו למצלמה: 3 דרכים לשימוש בווידאו לשיפור חווית המועמד

למועמדים של היום יש קול חזק יותר מאי פעם ומועמד אחד יכול לקדם או לפגוע במוניטין הארגון באופן משמעותי

שיתוף
שיווק מותג המעסיק בווידאו

שיווק מותג המעסיק בווידאו

כל ארגון צריך לעבוד כדי להבטיח שהמועמדים בתהליך הגיוס יצאו משם מספיק מרוצים כדי שלא לפגוע במותג המעסיק וגם כדי לשוב בפעמים הבאות. סרטון הווידאו מתגלה כאחד הכלים היעילים ביותר לשיפור חווית המועמד אשר זמין לארגונים כיום.

להלן 3 דרכים אפקטיביות לשימוש בווידאו, לשיפור חווית המועמד:

כיצד לבצע את הווידאו

סרט הווידאו הצנוע עשוי לקרב אותך למועמדים שלך יותר ממה שאתה חושב. מועמדים כיום מחפשים עבודה בעיקר באמצעות המכשיר הסלולרי הנייד, וסרטוני ווידאו איכותיים שממחישים את חווית העבודה של העובדים הקיימים, מושכים אליהם צופים רבים במיוחד.

סרטוני ווידאו מתוך אירועי חברה, שיח של עובדים, פגישות עבודה, וסרטוני תדמית, ישפרו מאוד את חוויית המועמד, כאשר יאפשרו לו להרגיש "בתוך" הארגון, עוד בטרם הגיע לראיון העבודה הראשוני.

צרו סרטונים איכותיים שמשדרים אווירה של כיף ומקצועיות בעבודה. בקשו מהעובדים הקיימים בחברה להצטלם ולספר על מקום עבודה שטוב לעבוד בו, ומדוע. מה עושה להם את היום, מה הם הכי אוהבים לעשות בעבודה ומדוע הם מרגישים צורך לשתף אחרים.

בעזרת סרטוני עובדים, מועמדים יכולים לקבל תמונה טובה יותר לגבי הארגון והעבודה בו. תוכלו לבנות ספריה שלמה של סרטוני תדמית וגיוס, שמכילים את הסיפורים והחוויות של העובדים והמנהלים הקיימים ולשתף אותם באתר החברה וברשתות החברתיות.

סרטון ווידאו של שאלות נפוצות

סעיף השאלות הנפוצות הוא מצרך חשוב באתרי אינטרנט עסקיים מודרניים. ולמרות שברוב עמודי הקריירה באתרים לא עושים בו שימוש רב, הוא בהחלט חיוני. סרטון ווידאו בו אחד המנהלים בחברה משיב על שאלות נפוצות של מועמדים, כגון: נושאי שכר, חופשות, איזון בין חיי העבודה והבית, גמישות בעבודה, הטבות ובונוסים, הוא הרבה יותר נחמד מאשר סעיף של שאלות נפוצות כתוב.

לסרוק קטעים של שאלות נפוצות יכול להיות מתסכל, במיוחד אם יש עשרות של נושאים. לכן, הקפידו לכלול רק את השאלות הנפוצות ביותר, אלו שעולים אצלכם כמעט בכל ראיון עבודה.

ווידאו צ 'אט חי

צ'אט ווידאו חי הפך להיות נפוץ יותר ויותר באתרי מסחר. כלי זה מאפשר ללקוחות להתחיל בשיחה בזמן אמת עם סוכן מכירות או נציג שירות לקוחות, במקום להיוועץ עם רובוט מתוכנת. זה מתבצע באופן פשוט על ידי לחיצה על הלחצן 'צ'אט עכשיו'. למרות שהלקוח עשוי לחכות כמה דקות לפני שהשיח מתחיל, זה נוטה להיות מהיר יותר מאשר שליחת דוא"ל או מילוי טופס שאילתה.

צ'אט ווידאו חי עם גורם ממחלקת משאבי אנוש או גיוס, יאפשר למועמדים בתהליך הגיוס להתעדכן במצבם בתהליך. הם יוכלו לפנות אל הנציג, לשאול שאלות לגבי ההתקדמות שלהם בתהליך המיונים והסינון, וזה בהחלט ישפר משמעותית את חווית המועמד שלכם.

ווידאו צ 'אט חי הוא חלופה הרבה יותר מהירה, פשוט וטובה לשאלות באימייל. המועמדים עומדים פנים אל פנים עם צוות משאבי אנוש, ומאפשרים להם לקרוא את שפת הגוף שלהם ולקבל מדד נוסף לגבי התאמתם לחברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה