שיתוף

כיום זה כמעט בלתי אפשרי לשלוח הודעת סמס, וואטסאפ או אימייל ללא שימוש באמוג'ים מאז שהם פרצו אל עולמנו הדיגיטלי בסוף שנות ה -90.

מלבד השימוש היומיומי באמוג'י להעברת תחושות ולהדגשת הטקסט, חברות החלו לעשות שימוש באייקונים החביבים גם בתהליכי הגיוס.

להלן 4 חברות שמשתמשות באמוג'י בתהליכי הגיוס שלהן:

L’Oreal

loreal

בשנת 2015 מספר חברות השתמשו באמוג'י בקמפיין הגיוס שלהן. אחת מהחברות המובילות ביותר בשימוש זו היתה קבוצת היופי L’Oreal. החברה השיקה קמפיין שקורא לאנשים להגיש מועמדות לעבודה בחברה, רק באמצעות אמוג'י.

חברת תרגום אנגלית

לפני מספר שנים חברה לתרגומי אנגלית פרסמה משרה של "Emoji Translator" (מתרגם אמוג'י) והתגובה הייתה עצומה. החברה דיווחה כי הסיקור התקשורתי של המשרה הביא לה למעלה מ- 400 מועמדים לתפקיד.

ההסבר למשרת מתרגם אמוג'י היה כי: האינטרנט מאפשר לך להתחבר עם אנשים בכל רחבי העולם ולמותגים הגדולים ביותר יש לעתים קרובות צוותים מקומיים לטיפול ביחסי הציבור בכל מדינה. אם אתה לא רב לאומי, תצטרך עזרה לתרגם את ההודעה שלך עבור שווקים זרים. אבל מה אם אתה מפרסם הודעה משמעותית ומגלה שהאמוג'י שכללת לא אומר למדינה מסוימת את מה שאתה חושב?! יש אפילו קונוטציות שליליות לאמוג'ים מסוימים במדינות אלו ואחרות, לכן החברה זקוקה למומחה.

Intercom

Intercom

כמה חברות השתמשו emojis לגייס סוג מסוים של כישרון לחברה שלהם. חברת התוכנה האירית Intercom השתמשה ב- emojis בקמפיין הפרסום שלה, במטרה למשוך אליה מהנדסים, מפתחים ואנשים נוספים. החברה הציבה שלטי פרסום עם הצעות עבודה הכוללות אמוג'י לאורך נתיבי הנוסעים המובילים לתחום "הרציפים של הסיליקון" בדבלין.

TextRecruit

סקר של ג'ובייט מצא ש -43% ממחפשי העבודה משתמשים במכשירים ניידים לצורך חיפוש העבודה שלהם ואנשים מחפשים משרות בכל זמן ובכל מקום. למעשה, חברת הגיוס TextRecruit בניו זילנד נולדה מתוך העובדה כי יותר אנשים משתמשים בטלפונים שלהם מאשר במחשבים לחיפוש עבודה, בפעם הראשונה אי פעם. מנכ"ל החברה אומר: "כאשר נעשה שימוש נכון, emojis הם דרך מצוינת לשבור את הקרח ולהוסיף אישיות לתקשורת המועמד. מגייסים המשתמשים ב- emojis בטקסטים שלהם חווים שיעורי תגובה גבוהים יותר, מכיוון שההודעות שלהם הופכות ליותר מותאמות אישית, מה שמקל על המועמד להגיב במהירות. אחד הסיפורים המוצלחים ביותר של הטקסטים הוא חיל הנחתים של ארה"ב, שכלל את הדגל של אמריקן דגל בטקסטים שלהם, ששימשו קריאה מצוינת לפעולה של מגייסים והניבו תגובה עצומה במסעות הגיוס שלהם."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה