שלוש חברות ענק שטובות מאוד לעובדים בהן

שלוש חברות ענק שטובות מאוד לעובדים בהן

אחרי שתקראו את זה, גם אתם תרצו לעבוד ב-Ebay, וולט דיסני או Southwest Airline. המשותף לחברות האלה, מלבד הגודל, הוא ההשקעה העצומה בעובדים

שיתוף
מקום עבודה טוב

מקום עבודה טוב

ניתן להניח שהתחושה בעבודה עבור חברה גדולה היא אישית פחות. כאשר המטה מצוי במדינה אחרת או כשעובדים אינם פוגשים אף פעם את מקבלי ההחלטות, הם עלולים לחוש כמו עוד בורג במכונה. אתר payscale מדגים שזה לא בהכרח כך באמצעות שלוש חברות ענק שהכי טוב לעבוד בהן.

Ebay. החברה התחילה את דרכה כבית מכירות פומביות וירטואלי וכיום מעסיקה 30,000 עובדים הנהנים מהטבות ופינוקים מעוררי השראה. החברה מציעה מגוון של תוכניות חיסכון לפנסיה, מספקת מידע שקשור להפחתת הכנסות חייבות במס. אם אתם סטודנטים לתואר, איביי מציעה לכם תוכניות למידה אישיות.

איביי מציעה לעובדיה גם שלל הטבות בריאות, ביניהן ביטוח בריאות לגוף ושירותי ייעוץ והכוונה לנפש. כחלק מחשיבה מחוץ לקופסה, החברה מציעה לעובדים הטבות שיעזרו להם להגיע למאזן חיים-עבודה, בין היתר שירותי שליחויות לניקוי יבש והן גם ידאגו להחליף לכם שמן במכונית כשאתם עסוקים בעבודה.

Southwest Airlines. עבודה כדייל או דיילת עלולה להיראות כמשרה כפוית תודה. הדיילים עומדים על הרגליים שעות ארוכות, צריכים לתפקד כמלצרים, אך הכשרתם היא למעשה לשמור על בטיחותם של הנוסעים באוויר. הנוסעים מצדם לא תמיד מרוצים כשאומרים להם שאסור לדחוס חמש מזוודות בתאים שמעל המושב. אבל עבור עובדי חברת SouthWest Airlines המצב אינו רע כל כך. ההטבות שהם מקבלים כוללות הרבה יותר מאשר כרטיסי טיסה בחינם. SouthWest מציעה כרטיסים בחינם לעובדים, לבני זוגם, לילדים בגיל התלות ואפילו להורים. החברה אפילו עשתה עסקאות עם חברות אחרות שיעניקו לעובדי SouthWest הנחות על מלונות, רכב שכור ופארקי שעשועים. חוץ מזה החברה מקיימת עבור עובדיה מסיבות מושקעות, ביניהן מסיבת ליל כל הקדושים גדולה בכל שנה.

וולט דיסני. חברת וולט דיסני מבטיחה לעובדיה "תמיכה שמעבר לדמיון", ומקיימת. תוכניות הבריאות של החברה כוללות טיפולי שיניים, ראייה, כיסוי עלות של תרופות ותוכניות התנהגות בריאותית. הם משלמים עבור נופשים, ימי מחלה וחופשות. בוולט דיסני עוזרים לעובדים להגיע למאזן חיים-עבודה באמצעות גני ילדים במקום העבודה וסיוע באימוץ. מוצעות שלוש תוכניות לפחות שמטרתן לעזור לעובדים לחסוך לפנסיה. מובן שלעובדים הכניסה לפארקי השעשועים היא חופשית.

שלוש החברות המצליחות האלה מוכיחות שתנאים טובים לעובדים עומדים במתאם עם הצלחה של החברה. כנראה הפנימו בהן היטב שהעובדים הם הנכס החשוב ביותר של הארגון ולכן אם חוסכים, חוסכים במקומות אחרים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה